خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بخشش محکوم به قصاص پس از 14 سال

حسین قربانی، معاونت قضایی و سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به بخشش یک محکوم به قصاص گفت:  پرونده فوق با تعداد ۶ نفر شاکی و در فرآیند ۱۴ ساله، با پیگیری های مستمر شورای حل اختلاف و همیاران شورا و نیز تلاش مدیریت زندان مرکزی تبریز منجر به اخذ رضایت از تمامی شکات شد.

به گزارش ایرنا قربانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فرد محکوم به قصاص نفس مدت ۱۴ سال در زندان تبریز بود، افزود: با پیگیری های مستمر نیروهای خدوم شورای حل اختلاف استان و همیاران شورا وی از زندان تبریز آزاد شد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی سیاست های تحولی قوه قضائیه و برقراری فرهنگ سازش در جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت های مستمر اعضای شورای حل اختلاف برای برقراری مصالحه بین طرفین دعوی، تمایم تلاش و کوشش سیستم قضائی بر برقاری صلح و سازش استوار است.

قربانی ادامه داد: با تلاش و مساعی شبانه روزی اعضای شورای حل اختلاف شعبه ۱۷۵ و همیاران شورا در واحد مددکاری زندان مرکزی تبریز، فردی که به اتهام قتل از سال ۱۳۸۵ در انتظار اجرای حکم محکومیت خود بود، امروز با اخذ رضایت شکات از چوبه دار رهایی یافت.

وی اضافه کرد: پرونده فوق با تعداد ۶ نفر شاکی و در فرآیند ۱۴ ساله، با پیگیری های مستمر شورای حل اختلاف و همیاران شورا و نیز تلاش مدیریت زندان مرکزی تبریز منجر به اخذ رضایت از تمامی شکات شد.

قربانی با قدردانی از تمامی کارکنانی که در این امر خداپسندانه نقش ایفا کردند، گفت: در روزهای آینده اخبار مسرت بخش دیگری در باب رهایی محکومین قصاص نفس از شعبه ۱۷۵ زندان مرکزی تبریز ارائه و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا