خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور خاتمی در منزل شهید قدوسی

همزمان با سالروز شهادت آیت الله قدوسی رضوان الله علیه، سید محمد خاتمی با حضور در بیت ایشان یاد و خاطره دادستان شهید انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و نسبت به همسر والا مقام و فرزندان و بستگان ایشان ادای احترام کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از دفتر سید محمد خاتمی، دراین دیدار آقای خاتمی خطاب به همسر و خانواده این شهید، ضمن گرامیداشت یاد افتخار عالم اسلام و تشیع، مفسر قرآن و فیلسوف و متفکر عالیقدر، آیت الله علامه طباطبائی (قدس سره ) از جایگاه رفیع شهید آیت الله قدوسی تجلیل کرد و گفت: شهید قدوسی عالمی بزرگوار و مجاهدی عظیم الشان و انسانی روشن‌بین و در اخلاق و ادب و مدیریت نمونه بود و نقش این شهید در انقلاب اسلامی نقش ممتاز بود.

رئیس جمهور اسبق کشورمان با ادای احترام نسبت به همسر گرانقدر شهید قدوسی و فرزند علامه طباطبائی گفت: شما با بزرگواری و دریادلی همچنانکه در ایام حیات این شهید همراه با وفای ایشان بودید پس از شهادت هم از راه و روش او جدا نشدید و درد فراق آن عزیز و مشکلات را با شکیبائی تحمل کردید.

رئیس بنیاد باران خاطر نشان کرد: با توجه به جایگاه و نقش شهید آیت الله قدوسی پیش و پس از انقلاب می بایست شاهد مراسم باشکوه بزرگداشت این بزرگوار باشیم که متاسفانه چنین نشد و از این بابت متاسفیم؛ گرچه همه وفاداران به اسلام و انقلاب و دوستداران ایران در قلب خود ایشان را گرامی می دارند.

سید محمد خاتمی در پایان از خداوند متعال خواست تا بردرجات ایشان بیفزاید و به بازماندگان ایشان و شاگردان و پیروان ایشان سلامتی و عزت عنایت فرماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا