خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت بهنام موسیوند از زبان پدرش [+نامه‌ی ۲۰۰ نفره]

محمد موسیوند درباره‌ی آخرین وضعیت بهنام، فرزندش گفت: مسئولان زندان متعهد شده‌اند تا آنچه بهنام خواسته بود را انجام دهند.

به‌گزارش انصاف نیوز، بهنام موسیوند، یکی از بازداشت‌شده‌های اعتراضات و ناآرامی‌های دی‌ماه ۹۶ است که در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر وخامت حال او در زندان منتشر شده بود.

پدر و مادر آقای موسیوند که به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» و «تبلیغ علیه نظام» به زندان محکوم شده است چند روز قبل برای پیگیری وضعیت فرزند خود در مقابل زندان رجایی‌شهر «تحصن» کرده بودند.

محمد موسیوند در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی آخرین وضعیت فرزندش گفته‌است که مسئولان زندان برای انجام آنچه بهنام خواسته بود متعهد شده‌اند.


نامه‌ای در همین ارتباط که به امضای ۲۰۰ نفر رسیده و از طرف یکی از امضاکنندگان در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است، در پی می‌آید:

«سلام بهنام موسیوند. دوست و هم میهن عزیز ما!

ما در این نامه قصد نداریم بگوییم اعتراضت را بشکن؛ اما می‌خواهیم بگوییم صدای حق تو را شنیدیم و حالا حفظ جانت برای همه ما بسیار مهم هست.

تو هم نام یک بهنام دیگری؛ به نام بهنام محجوبی.‌ او محجوبی بود و تو موسیوند و هر دو سوار بر یک قطار و ما شاهدان یک درد بزرگ!

ما از اینکه بار دیگر داغدار شویم می‌ترسیم پس طی این نامه به تمامی مسئولین هشدار می‌دهیم که دیگر طاقت‌مان به آخر رسیده و نمی‌خواهیم شاهد قصه‌ی پر درد بهنام دیگری باشیم که برای ابتدایی‌ترین حقوق انسانیش اعتصاب غذا می‌کند!

ما طی این نامه از مسئولین قضایی و مسئولین زندان اوین و رجایی شهر می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به تنها مطالبه‌ی تو و همه‌ی ما رسیدگی کنند یعنی بازگشت تو به زندان اوین از زندان رجایی شهر و پیگیری مسائل درمانیت؛ ما فعالان اجتماعی و سیاسی و کارگری نمی‌خواهیم شاهد رنج یک خانواده دیگر و از بین رفتن یک شهروند دیگر به خاطر مسائل زندان‌ها باشیم
و همچنین از تو بهنام عزیز می‌خواهیم صبور باشی و به کمک کنی و بمانی؛ زنده ماندنت آرزوی ماست!

هرکاری که برای حفظ جان ارزشمندت نیاز است انجام بده رفیق!»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا