خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنان فائزه هاشمی رفسنجانی که باعث کیفرخواست شد + خبر کیفر خواست

فائزه هاشمی در لایو اینستاگرامی مشترک با صادق زیباکلام که در وبسایت برترین ها نیز منتشر شده است گفت: من حتی معتقدم که دشمنی ما اکنون با اسرائیل بی معنی است، چرا چون ما خودمان خطاکار تر از اسرائیل هستیم. ما اسرائیل را به دو دلیل حاضر نبودیم بپذیریم و به عنوان یک رژیم بد ارزیابی کردیم که به حق هم بود؛ غصب سرزمین فلسطین و کشتار مردم فلسطین. الان روسیه دارد اوکراین را غصب می‌کند و قبل از آن برای کریمه همین اتفاق افتاده بود، در کنارش هستیم و از روسیه دفاع هم می‌کنیم. اگر غصب کردن بد است پس چرا ما کنار روسیه هستیم؟ در مورد کشتار فلسطینی ها؛ ما خودمان عامل کشتار خیلی بیشتر در سوریه شدیم! یا جنگ داخلی که در یمن راه افتاده است یا اتفاقات دیگری که اطراف ما می‌افتد و به هر حال ما متهم به نقش داشتن در این ها هستیم، بنابراین ما به چه دلیلی باید با اسرائیل دشمنی کنیم؟ البته باز هم می‌گویم که اسرائیل واقعا یک رژیم غاصب و مسلمان کش است. ولی ما دیگر نمی‌توانیم اعتراض کنیم چون پرونده ما طوری شده که دیگران باید به ما اعتراض کنند.

همچنین در وبسایت برترین ها آمده است که دو جمله

تعدادی دهه نودی در شیراز آمدند بیرون، خیلی حرکت قشنگی بود.

دخترهای ما که بی حجاب میان بیرون خیلی حرکت ارزشمندیه، من به آن‌ها نیز میگویم خیلی شیر زن هستید.

در میان حرف های وی گفته شده است. همچنین چندی پیش حرف های از فائزه هاشمی منتشر شد که می‌توانید ویدیو کامل را در ذیل ببینید که عذرخواهی وی را نیز در پی داشته است.



ایسنا نوشت: «دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست پرونده فائزه هاشمی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقدسات خبر داد.

علی صالحی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: در رابطه با این پرونده، قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

وی افزود: پس از طی روال قانونی، کیفرخواست پرونده این فرد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شده است.

وی افزود: دادستان به عنوان مدعی‌العموم پرونده را پیگیری کرده و  پرونده در جریان است.

بیستم اردیبهشت بود که سخنگوی قوه قضائیه از ورود دستگاه قضا به اظهارات فائزه هاشمی خبر داد و گفت: این شخص توسط دادستان تهران تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا