خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصادف های ساختگی برای کلاهبرداری

ایرنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: تصادفات ساختگی ترفندی برای اخاذی از مالکان خودروهای گرانقمیت است که می‌طلبد مردم نسبت به این ترفندها آگاه باشند.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران راهور شهرستان کرج به تازگی اعضای باند ۲ نفره ایجاد تصادف ساختگی با هدف اخاذی از شهروندان را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: درپی اعلام وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح ازسوی سرکلانتری یکم پلیس راهور کرج و انتقال مصدوم به بیمارستان، کارشناسان با حضور در محل و بررسی آثار و علائم صحنه تصادف و انجام تحقیقات، متوجه شدند این تصادف ساختگی و به منظور اخاذی از راننده شکل گرفته که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی و عوامل انتظامی، هر ۲ متهم دستگیر و به پلیس راهور منتقل شدند.

وی افزود: با تحقیقات بیشتر پلیس مشخص شد که متهمان تاکنون با ایجاد هشت فقره تصـادف ساختگی و صحنه سازی اقدام به اخاذی از شهروندان کرده اند.

رحمتی پور گفت: متهمان با شیوه هایی خاص در ساعات پیک ترافیک خودروهای گران قیمت را طعمه خود قرار داده و به گونه ای تصادف را ایجاد می کردند که مقصر سوژه باشد و نفر دوم باند با ورود به قضیه و چرب زبانی مالباخته را به سمت پرداخت نقدی خسارت سوق می داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا