خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش پزشکیان به ادامه ممنوع التصویری شجریان: حذف ممکن نیست

مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره رایزنی های علی جنتی برای رفع ممنوع التصویر محمد رضا شجریان به خبرنگار نامه نیوز گفت: ادم از این قضایای که در مملکت اتفاق می افتد سردرنمیارد و باید از کارشناسان حقوقی پرسید که این احکام را چگونه تدوین می کنند، و به استناد انها افراد را حذف می کنند.

وی اظهار داشت: افرادی که در قلب مردم هستند اگر عکسشان را بردارند و یا تصویرشان را نشان ندهند همچنان محبوب قلوب باقی می مانند و نمی تواند با ممنوع التصویری شان آنها را حذف کنند.

پزشکیان با طرح این سوال که آیا این رفتارها نشانه آزادگی و حریت است گفت:اینکه ما افرادی را که در باور جامعه وجود دارند بخواهیم حذف کنیم آیا نشانه آزادگی مان است و اگر می توانیم به این شیوه آنها را حذف کنیم خوب انها را حذف کنیم.

وی گفت:ما چه بخواهیم و چه نخواهیم برخی افراد دراین جامعه محبوب هستند و مردم آنها را دوست دارند و با ممنوع اتصویری یا ممنوع الگفتاری آنها نیز به جایی نمی رسیم عکس و تصاویر این افراد در شبکه های اجتماعی و بین مردم ساعتی هزاران بار ردو بدل می شود و اینگونه رفتارها نیز تاثیری در کم شدن محبوبیت آنها در جامعه و بین مردم ندارد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت:تا الان این رفتارها را کرده اند و بعد ازاین نیز انجام دهند و قطعا به جایی نمی رسند زیرا این مردم هستند که باید راجع به عملکرد خوب وبد افراد قضاوت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. درود بر شما جناب پزشكيان نماينده شجاع و آزاده كه حرف دل ملتى را در باره اشخاص ممنوع التصوير مختصر و مفيد بر زبان آورديد، براستى چرا مسؤلين مربوطه خود را به نشنيدن زده اند ؟ چرا متوجه نميشوند كه چنين اقدامات نسنجيده اى باعث نفرت ملت از آنها خواهد شد ؟ چرا به جاى آنها مديران پاكدست قبلى را كه دنيا را عليه ايران شوراندند و هست و نيست ملتى را بر باد دادند ممنوع التصوير نميكنند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا