خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سه سوال بومرنگی از منتقدان برجام

به گزراش انصاف نیوز، محمد آقازاده، روزنامه نگار پیشکسوت در فیسبوک نوشت:

دولت روحانی بلد نیست از خود دفاع کند، خیل مشاوران، تیم رسانه یی و رسانه هایی که میلیاردها تومان را هدر می دهند بزدلانه در برابر سیل نقدهای تخریبی که در مورد مخالفان برجام سکوت کرده اند. آنها با سه پرسش ساده می توانند این تخریب ها را به خود آنها مثل بومرنگ بازگردانند ولی می ترسند همین سوالها را بر زبان بیاورند. در اینجا این پرسش ها را قلمی می کنیم تا ساده گی کار را به رخ این دوستان بکشم:

1 – بدیل برجام چیست؟ پاسخ روشن است تحریم کامل و غارت بیشتر و گرسنگی میلیونها انسان. چه کسی قرار بود مسوولیت این گرسنگی و لاجرم ویرانی کشور پاسخ دهد؟

2 – چه کسی با رجزخوانی های بیهوده وضعیتی به وجود آورد که ناچار همه تن به برجام دادند. چرا بدهکاران با پررویی ردای طلبکاری بر تن کرده اند؟

3 – برخی آقایانی که از اقتصاد مقاومتی حرف می زنند چرا اینهمه از کمبود بوجه شان شکایت می کنند و نمی آیند برای نشان دادن بدیل از دولت نمی خواهند بودجه شان را کاهش دهند تا در عمل به بقیه ی نهادها نشان دهند در صورت تحریم کامل می توانستند با دست خالی نهادهای زیر دست شان را اداره کنند و در غیر این صورت نشانه ی این شعر معروف خواهند شد که: خوش بود گر محک تجربه آید به میان. تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اينكه گفته اند رسانه ها ( مطبوعات ) بخش چهارم دموكراسى اند با وجود چنين نويسندگان آگاه، دلسوز و شجاعى معنا پيدا ميكنه البته رسانه هاى بخش خصوصى در حدّ مقدورات از دولت دفاع ميكنند اما رسانه هاى وابسته به خود دولت عليرغم برخوردارى از امكانات فراوان و حمايت دائمى متاسفانه وظائف خود را درست انجام نميدن. در عجبم از دكتر روحانى كه عليرغم هشدار مكرر دلسوزان چرا روند مذكور را اصلاح نميكنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا