خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی تولید کننده تخصصی انواع قطعات لاستیکی

رپورتاژ آگهی

چطوری قطعات لاستیکی ساخته میشه؟

در شرکت لاستیک سازی رویان صنعت فرایند تولید قطعات لاستیکی شامل چند مرحله است. در این فرآیند ، ابتدا مواد اولیه لاستیکی – معمولاً کامپوندهای لاستیکی – تهیه و توسط مهندسین ما مخلوط می‌شوند. سپس مخلوط لاستیکی در قالب‌های مناسب قرار می‌گیرد و به صورت حرارتی یا با استفاده از فشار مناسب شکل داده می‌شود. در نهایت، قطعات لاستیکی در پرس‌ها و ماشین‌آلات خاص دیگری تقویت و پس از خنک شدن از قالب‌ها خارج می‌شوند.

لاستیک سازی رویان صنعت با سابقه بیش از سه دهه تجربه در زمینه تولید انواع قطعات لاستیکی، نیاز های مختلف صنایع مختلف از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، سیمان، فولاد، کاغذسازی، نساجی، چاپ وصنایع وابسته را بومی سازی کردیم و با جدیدترین و بهترین دستگاه و متریال و همچنین نیروی انسانی متخصص را به کار بردیم تا یکی از تخصصی ترین تولید کنندگان قطعات لاستیکی در ایران باشیم.

قطعات لاستیکی در کجا کاربرد دارد؟

قطعات لاستیکی در صنایع خودروسازی، الکترونیک، پزشکی، ورزشی و بسیاری دیگر استفاده می‌شوند. آنها دارای خواصی مانند انعطاف‌پذیری، مقاومت در برابر حرارت و شیمیایی، عدم هدررفت انرژی و جذب لرزش هستند که آنها را به مواد بسیار مورد توجه برای تولید قطعات می‌کند.

آیا ما هر قطعه لاستیکی را میتونیم تولید کنیم؟

بله-از مهم ترین فعالیت های شرکت میتوان به این اشاره کرد که هرنوع قطعات لاستیکی و پلیمری را با توجه به قطعه، نقشه و محل قرارگیری قطعه، آن قطعه را توسط مهندسین شرکت با استفاده از مهندسی معکوس طراحی می گردد و بعد وارد مرحله قالب سازی می شود که با بهترین و به روز ترین دستگاه قالب سازی انجام می شود و بعد از آن وارد مرحله تولید نمونه می شود، که پس از تایید های ازمایشگاهی و سیستمی، مابقی سفارش شما مشتریان گرامی تولید می گردد.

انواع دیافراگم لاستیکی

دیافراگم لاستیکی برای محافظت و جداسازی بین دو فضای مختلف استفاده می شود. انواع دیافراگم های لاستیکی در ابعاد و جنس های مختلف و همچنین با وجود منجید و فلز و روکش تفلون و.. طبق در خواست شما مشتریان گرامی طبق نقشه یا قطعه مورد نظر شما مشتریان گرامی طراحی و تولید می شود و همچنین جهت خرید دیافراگم لاستیکی با شماره ۰۹۱۳۱۶۴۸۰۵۴ تماس بگیرید.

دیافراگم لاستیکی در صنعت پالایشگاه چه کابردی دارد؟

در صنایع پالایشگاهی، دیافراگم های لاستیکی در بسیاری از بخش ها استفاده می شوند. یکی از کاربردهای اصلی آنها در واحدهای فرآوری نفت است که برای جداسازی و جداسازی فشار برشی، انتقال مواد شیمیایی و کنترل جریان استفاده می شوند.

یکی از مثال های مهم کاربرد دیافراگم های لاستیکی در صنایع پالایشگاهی، در واحد تقطیر نفت است. در این واحد، از دیافراگم های لاستیکی برای جداسازی و کنترل جریان بین بخش های مختلف استفاده می شود. آنها می توانند در فرآیندهایی مانند جداسازی ستون های تقطیر، جداسازی بازیابی حلقه نفت و جداسازی گاز ها از مایعات کاربرد داشته باشند.

دیافراگم های لاستیکی در صنایع پالایشگاهی همچنین می توانند برای کنترل جریان در لوله ها و سیستم های لوله کشی استفاده شوند. آنها قادر به تحمل فشارهای بالا و مقاوم در برابر مواد شیمیایی خورنده هستند، که این ویژگی ها آنها را برای استفاده در محیط های پالایشگاهی مناسب می کند.

خرید اورینگ

خرید اورینگ برای افرادی که به دنبال درزبندی هرگونه فضا و دستگاه مختلف هستند، بسیار ضروری است. استفاده از این اورینگ به آن‌ها کمک می‌کند تا اتصالات محکم با فشار بالایی در انواع سیال ها، مواد اسیدی، گازها، روغن ها و اب  را در میان قطعات مختلف ایجاد کنند. در حال حاضر اورینگ با مدل‌های زیادی تولید می کنیم که هر کدام از آن‌ها کاربرد خاصی دارند. انواع اورینگ و پکینگ قابل ثبت و سفارش می باشد.

کوپلینگ لاستیکی

کوپلینگ لاستیکی همراه با فلز و بدون فلز، به دلیل نرم بودنش از ضربات لحظه ای و ارتعاشات وارد شده به موتور یا دستگاه جلوگیری کرده و سبب افزایش عمر مفید موتور یا دستگاه می گردد از این جهت آن را لاستیک ضربه گیر کوپلینگ نیز میشناسند.

ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی، قطعات الاستومریک می‌باشند که در دستگاه ها ، مکانیزم ها ، سازه ها ، جهت کاهش ارتعاشات استفاده می‌شوند. ساخت ضربه گیر لاستیکی اغلب به صورت دو جزئی هستند جز اول رابر یا همان الاستورمر میباشد و جز دوم فلزات هستند. لاستیک لرزه گیر صنعتی، جهت جلوگیری از استهلاک دستگاه ها و ماشین آلات که با اشکال مختلف استفاده میشوند.

ارتعاش گیر صنعتی برای کاهش و انتقال ضربه و شوک به ساختار و مکانیسم یک مجموعه بکار می رود. و همچنین در اشکال و ابعاد مختلف با توجه به شرایط کاری انتخاب می گردند. و معمولا از لاستیک و صفحه فلزی با طراحی مهندسی جهت بکار گیری و نصب در مکانیسم ها، دستگاه ها یا هر مجموعه مکانیکی یا غیر مکانیکی بکار می‌رود. لاستیک سازی رویان صنعت آماده همکاری جهت، فروش ضربه گیر لاستیکی، (طبق قطعه یا نقشه) و ارائه قیمت لرزه گیر لاستیکی و… می باشد.

گردگیر لاستیکی

وظیفه اصلی گردگیر رابر یا همان گردگیر آکاردئونی، ممانعت از ورود هرگونه اشیاء خارجی، گرد و غبار و … به قسمت های داخلی دستگاه است. شرکت لاستیک سازی رویان صنعت، تولید کننده قطعات لاستیکی است که تمامی گردگیرهای لاستیکی با متریال های مختلف لاستیکی و … را تولید می کند.

انواع گردگیر لاستیکی چه نام دارند؟

گردگیر ان بی آر، گردگیر سیلیکونی، گردگیر ضد سایش، گردگیر رابر وایتون، انواع گردگیر لاستیکی آکاردئونی، انواع گردگیر لاستیکی لوله ای شکل، انواع گردگیر لاستیکی مخروطی، انواع گردگیر آکاردئونی انتقال مواد یا لرزه گیر اکاردونی، انواع گردگیر بهداشتی، انواع خاک گیر لاستیکی و انواع گردگیر صنعتی در لاستیک سازی رویان صنعت تولید می گردد.

نتیجه گیری

این مقاله معرفی کننده تولید کننده انواع قطعات لاستیکی می باشد، لازم به ذکر است که این مجموعه  با در اختیار داشتن کادر مجرب و کارآزموده در تولید قطعات لاستیکی، همچنین با دارا بودن واحد قالب سازی و ماشین کاری قادر است تولید قطعات لاستیکی از طراحی، مهندسی معکوس، نقشه کشی، قالبسازی و تولیدنهایی را انجام داده و در تنوع الاستومرها انواع متریال از قبیل viton ,silicon ,nbr ,hnbr ,epdm ,neoprene ,sbr ,nr و… قابل سفارش و تولید می باشد.

تولید قطعات لاستیکی یک صنعت بسیار مهم و گسترده است. قطعات لاستیکی در انواع مختلفی از لاستیک تولید می‌شوند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بخشی از محصولات : اورینگ، پکینگ، لاستیک کوپلینگ، دیافراگم لاستیکی، لاستیک شیرپروانه ای، بلادرلاستیکی(لاستیک اکومولاتور)، گوی لاستیکی، گردگیرلاستیکی، ضربه گیر لاستیکی، گسکت لاستیکی(آببند و درزبندهای لاستیکی)، مکنده لاستیکی، درپوش لاستیکی، بوش لاستیکی، اکسپنشن جوینت لاستیکی، غلطک لاستیکی و انواع قطعات سیلیکونی و… را تولید و طراحی می نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر وارد سایت رویان صنعت شوید.

واحد فنی و فروش

09131648054

09130103090

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا