خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور رهبری: پارس کردن سگ آمریکایی به نتیجه نخواهد رسید

علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبری در گفت وگو با یک رسانه لبنانی با بیان اینکه اقدامات واشنگتن تنها یک نمایش است و تاثیری بر مسائل بین المللی نخواهد گذاشت تاکید کرد: پارس کردن این سگ آمریکایی به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی در امور بین الملل در گفت وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد: آمریکا نمی تواند هیچ چیزی علیه ملت ایران فعالسازی کند و اگر می خواهد مکانیزم ماشه را فعال کند هیچ کس در جهان از آن تبعیت نخواهد کرد.

وی افزود: آمریکا برای ما هیچ اهمیتی ندارد، ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های آمریکا و هم پیمانان آن مقابله کردیم، ما می توانیم از حاکمیت و عزت و کرامت خود محافظت کنیم. ما می توانیم با تحریم ها مقابله کنیم و امور کشور را اداره کنیم بنابراین از اجرای چنین اقداماتی که بر مسائل بین المللی تاثیرگذار نیستند و تنها یک نمایش آمریکایی هستند، نگران نیستیم.

مشاور مقام رهبری خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می کرد به اینکه بینی آمریکا را به خاک مالید و گروهک داعش را شکست داد؛ گروهک تروریستی داعش را آمریکایی ها و صهیونیست ها به وجود آوردند و سردار سلیمانی توانست طرح و پروژه آمریکایی ها را شکست دهد بنابراین آمریکایی ها تروریست هستند و تروریسم دولتی انجام می دهند و دلایل اقدامات آن ها برای همه شناخته شده است.

علی اکبر ولایتی در پایان تاکید کرد: روح شهید قاسم سلیمانی با دعای ملت های مسلمان و آزاده و با توجه به جایگاه بزرگ این شهید نزد ملت ایران و ملت های دیگر ، روز به روز به مدارج بالاتر می رود و پارس کردن این سگ آمریکایی به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حضرت امام حتی به دشمنان خویش مانند محمدرضا و کارتر و صدام هیچگاه بی احترامی نکرد و با ادبیات محترمانه از آنها نام می‌برد. شایسته است افرادی که در مکتب آن امام پرورش یافته‌اند حتی برای دشمنان، عنان از کف ندهند و از ادبیات مناسب استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا