خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت پنجم)

*زهرا رهنورد با انتشار پیامی با بیان انتقاداتی نسبت به وضعیت کشور، چند پیشنهاد را برای عبور از شرایط فعلی مطرح کرد: «آزادی زندانیان سیاسی و امنیتی، اقدامات اقتصادی فوری و‌ دراز مدت معطوف به رفاه زحمتکشان، کارگران، مستضعفان و همه مردم، خود داری از خصوصی سازی اموال ملی در شرایط کنونی، آزادیهای اجتماعی و برداشتن گشت ارشاد و کنترل‌های مختلف بر زندگی مردم، سیاست خارجی دوست محور و ترک دشمنی با همسایه‌ها و منطقه و جهان،  آزادی قلم و بیان و اندیشه و‌مطبوعات قبل و بعد بیان، حذف فضای امنیتی، پرونده سازی و…»

*محمد قوچانی و غلامحسین کرباسچی با مهدی کروبی دیدار کردند. بر اساس اعلام رسانه‌ی نزدیک به آقای کروبی این دیدار شش ساعت به طول انجامیده است.

*روح‌الله ایزدخواه، نماینده‌ی مجلس که در دوران انتخابات در لیست «عدالتخواهان» حضور داشت در صفحه‌ی اینستاگرام خود از تحویل گرفتن خودروی دنا پلاس اتومات از مجلس خبر داد و نوشت که قیمت این خودرو 302 میلیون تومان است و اقساط آن سه ساله پرداخت می‌شود. این پست اینستاگرامی آقای ایزدخواه با واکنش کنایه‌آمیز میلاد گودرزی، از چهره‌های شناخته‌شده جریان «عدالتخواه» همراه شد. آقای گودرزی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: «خلاصه‌ش این که به نماینده‌ها یه خودرو با حدود نصف قیمت بازار، بصورت قسطی پیشنهاد شده. و چه خالیه جای حتی یک نماینده که نه تنها این قبیل پیشنهادات رو به دیوار می‌کوبید، که در جهت رفع ریشه‌ای این قبیل تبعیض‌ها تلاش می‌کرد».

*مژگان کاووسی و رضوانه خان‌بیگی، دو هم‌بندی نسرین ستوده در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نسبت به وضعیت سلامتی خانم ستوده ابراز نگرانی کردند. روزنامه نیویورک‌تایمز نیز یک آگهی تمام صفحه در راستای درخواست آزادی نسرین ستوده منتشر کرده است.

*برخی رسانه‌ها از احضار هدی کریمی صدر، ماندانا صادقی، داریوش معمار، کوروش کرم‌پور و سیدحسن موسوی به دادگاه کیفری استان خوزستان خبر دادند.

*در دو روز اخیر ادعاهای مطرح شده از سوی شاهین ناصری درباره‌ی ضرب و شتم نوید افکاری،که چند روز پیش به اتهام قتل اعدام شده، مورد توجه قرار گرفته بود. برخی کاربران توییتر نیز از ناپدید شدن آقای ناصری خبر داده بودند. در واکنش به این خبرها پلیس استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «نامبردگان هیچ ارتباطی باهم نداشته و امکان رویت یکدیگر را درتحت نظرگاه آگاهی نداشته اند؛ لذا ادعای مطرح شده در شبکه بی بی سی مبنی بر شاهد بودن فرد مذکور بر ضرب شتم نوید افکاری کذب محض بوده وصحت ندارد».

* بر اساس اعلام دادسرای قم در ده ماه گذشته صد و پنج نفر در این شهر که در کار «مدلینگ» بودند و یا در شبکه‌های اجتماعی «محتوای غیر اخلاقی» منتشر می‌کردند بازداشت شدند.

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت اول)

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت دوم)

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت سوم)

حوالی خط قرمز با انصاف (قسمت چهارم)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا