خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«همگرایی نئولیبرالهای وطنی با جریان راست و راست افراطی»

محمد، از مخاطبان انصاف نیوز، در واکنش به استقبال یک اقتصاددان از تصویب افزایش سن بازنشستگی در مجمع تشخیص نوشت: «باز هم همگرایی و همداستانی عجیب نئولیبرالهای وطنی با جریان راست و راست افراطی! علی سرزعیم، از نئولیبرالها برای برنامه رئیسی هورا می‌کشد و برای جنتی و شورای نگهبان کف می‌زند! به وزاری دولت روحانی هم بدگویی می‌کند».

علی سرزعیم، اقتصاددان در یادداشت کوتاهی نوشته بود:

«خبر خوش این روزها تصویب افزایش سن بازنشستگی در مجمع تشخیص مصلحت است. باید این تصویب را در وهله اول به شورای نگهبان تبریک گفت که تحت تاثیر فضاسازیهای انجام شده قرار نگرفت. در وهله دوم تصویب آن را به دولت آقای رئیس به طور عام و مسئولان فعلی وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی تبریک گفت که توانستند این گام مهم را بردارند. مهم نیست جهت گیری سیاسی چیست مهم این است که اصلاح اقتصادی شروع شود و این افتخار امروز به پای مسئولان امر در دولت آقای رئیسی نوشته شد.

جای تاسف است برای دولت آقای روحانی و وزرای سابق وزارت کار آقایان ربیعی و شریعتمداری که حاضر نشدند این کار سخت اما ضروری را در زمان خود انجام دهند. من به سهم خودم چندین بار موضوع را یادآوری کردم اما با تاسف این موضوع در اولویت آنها نبود. هرچه هست این شکست در انجام یک کار مهم به پای همه ما مدیران مرتبط با موضوع در دولت سابق نوشته شد. اینها درسی است که فرصت خدمت محدود است و موضوعاتی که موجب حواسپرتی است بسیار زیاد. این ما هستیم که با انتخاب درست، وقت و انرژی خود را صرف یک مساله اصلی و حیاتی می کنیم یا صرف موضوعات غیرحیاتی، متفرقه، حاشیه ای یا موقتی.

باز هم تبریک بابت شروع اصلاحات قانون بازنشستگی در ایران. به امید اصلاحات بیشتر»

کانال تلگرامی علی سرزعیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. متوجه نشدم کجای این خبر خوب بود و کجای این اقدام مفید بود؟ آقای پازعیم ببخشید سرزعیم ما رو روشن نکردن!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا