خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن 4 اسفند 1401 ؛ انتخابی جام جهانی

پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن 4 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در یک بازی حساس برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کنند.

تیم ملی بسکتبال ایران برای نهایی کردن حضورش در جام جهانی بسکتبال، از ساعت ۹:۳۰ صبح پنجشنبه به وقت تهران در ژاپن به مصاف این تیم می‌رود. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران ژاپن 4 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن امروز 4 اسفند 1401

پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن 4 اسفند 1401

تیم ملی بسکتبال ایران در شهر تاکاساکی ژاپن به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود و بعد از آن از توکیو راهی هنگ‌کنگ می‌شوند تا برابر چین قرار گیرد. در صورت برتری ایران در یکی از این دیدارها، بلندقامتان ایران سهمیه جام جهانی را کسب خواهند کرد. اگر ایران در نخستین دیدار با ژاپن شکست بخورد، در آستانه از دست دادن جام جهانی قرار خواهد گرفت (چرا که چین به مراتب رقیب قدرتمندتری است) و ملی پوشان باید از این رقابت و فرصت بازی با ژاپن استفاده کنند.

لازم به ذکر است که دو شکست ایران مقابل قزاقستان کار را برای شاگردان سعید ارمغانی سخت کرده است؛ خصوصا با توجه به این قانون که فیفا بازی رودررو را ملاک نخست برای رتبه‌بندی تیم ها قرار داده است و این مساله باعث شده ملی پوشان بسکتبال ایران برای صعود کار دشواری داشته باشند.

مهم‌ترین ستاره ایران یعنی حامد حدادی به علت مصدومیت و انجام عمل جراحی، تا پایان فصل باشگاهی قادر به حضور در میادین نیست و سعید ارمغانی باید فکری به حال جای خالی سنتر بزرگ تیم خود کند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران ژاپن 4 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا