خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش کرباسچی از دیدار با مهدی کروبی

در جلسه این هفته شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران غلامحسین کرباسچی، دبیر کل این حزب گزارشی از دیدار با مهدی کروبی ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران، جلسه این هفته شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران عصر روز دوشنبه، سی‌ویکم شهریورماه به ریاست محسن هاشمی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محمد عطریانفر گزارشی از جلسات کارگروه «تدوین برنامه‌ها و بررسی مصادیق انتخابات ریاست جمهوری» ارائه داد و مقرر شد تصمیمات کارگروه پس از بررسی در کمیته سیاسی در شورای مرکزی مطرح شود.

همچنین محسن هاشمی به نمایندگی از کارگروه «رایزنی برای انتخابات ریاست جمهوری» از تصمیمات این کارگروه گفت. بر این اساس، مقرر شد پس از تدوین برنامه‌های حزب در انتخابات 1400 رایزنی‌هایی با شخصیت‌ها، احزاب تاثیرگذار اصلاح‌طلب و اهالی رسانه انجام گیرد.

در ادامه این جلسه، مجید صالحی، رئیس دفتر ویژه کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایران گزارشی از انجام مقدمات برگزاری کنگره‌های استانی و کنگره سراسری در فضای مجازی ارائه کرد.

همچنین غلامحسین کرباسچی ضمن طرح جزئیاتی از دیدار روز یکشنبه خود و محمد قوچانی با مهدی کروبی، گفت: این ملاقات پس از گذشت 10 سال از اعمال محدودیت‌ها بر ایشان و حدود یک سال از درخواست ما و آقای کروبی برای انجام آن صورت گرفت.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران ضمن ابراز نگرانی نسبت به برخی مشکلات جسمی کروبی، روحیه وی را همچون گذشته عالی توصیف کرد و اظهار داشت: در این دیدار ایشان با حافظه‌ای قوی و ذهنی باز و فعال مسائل روز را تحلیل کردند و نگرانی‌های خود را نسبت به آینده کشور و همچنین تشتت در میان اصلاح‌طلبان و تبعات آن ابراز نمودند.

در ادامه، شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران ضمن تأکید بر لزوم رفع کامل محدودیت‌ها از همه محصورین، نسبت به گشایش‌های اخیر در مسئله حصر و ادامه این روند، ابراز خوش‌بینی و امیدواری کرد.

همچنین در این نشست و بر اساس گزارش فرزانه تركان از موج جدید افزایش آمار ابتلا به کرونا، شورای مرکزی ضمن نگرانی از تبعات این پدیده، تصمیمات به موقع مسئولان و همکاری و هماهنگی بخش‌های مختلف را نیاز امروز کشور دانست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا