خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل افسانه بایگان: سیم کارت این بازیگر قطع شده است

المیرا نوری زینال وکیل افسانه بایگان از اجرای حکم غیرقطعی موکل خود و قطع شدن سیم‌کارت افسانه بایگان خبر داد.

نوری زینال در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به اینکه در اجرای مفاد قرار نظارتی علیه افسانه بایگان صبح امروز (شنبه) سیم‌کارت این هنرمند قطع شد، گفت: همچنین طی پیامی به افسانه بایگان اعلام شده که باید به پلیس امنیت عمومی مراجعه کند.

وکیل این هنرمند کشورمان در ادامه با اشاره به سیر پرونده موکلش گفت: وقتی قرار نظارتی اعلام شد ما به قرار صادره تمکین نکردیم و به آن اعتراض کردیم. در شرایطی که بر اساس قانون 20 روز فرصت برای اعتراض به قرار وجود دارد، حکم غیرقطعی قبل از پایان موعد قانونی علیه خانم بایگان اجرایی شده است.

او ادامه داد: ‌مطالبه ما این است قرار نظارت قضایی که از نظر ما فراقانونی است، نقض شود و دادنامه صادرشده تغییر کند. به هر حال خانم بایگان سال‌ها برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش کرده و آثار بسیاری از خود به جای گذاشته‌اند. ایجاد فضای استرس‌زا برای ایشان مغایر حقوق شهروندی و قانون است.

نوری زینال در پاسخ به این پرسش اعتمادآنلاین که حال و هوای خانم بایگان پس از این برخوردها چگونه است گفت: طبیعی است که ایشان بابت این رفتارها ناراحت و نگران باشند. تماس‌ها و رفتارهای صورت‌گرفته باعث استرس و اضطراب فراوانی شده است، اما در عین حال ایشان بر پیگیری مطالبات و حق و حقوق قانونی خود اصرار دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا