خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۹۹ سالگی عبدالوهاب شهیدی در روزهای کرونایی

نود و نهمین زادروز عبدالوهاب شهیدی؛ هنرمند شناخته شده موسیقی با حضور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت سید محمد طباطبایی؛ مدیر عامل این موسسه و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور عصر روز یکم مهرماه با حضور در منزل عبدالوهاب شهیدی تولد نوازنده پیشکسوت عود و خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی ایرانی را تبریک گفت.

وی گفت: برای ما موجب خوشحالی و خرسندی بسیار است که در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که استاد عبدالوهاب شهیدی را درک کرده‌ایم.

طباطبایی ادامه داد: استاد شهیدی از هنرمندان نجیب و متواضع موسیقی سنتی ایران هستند که همواره دغدغه هنر داشته و دارند و همچنان موضوعات و مسائل این حوزه را پیگیری می‌کنند.

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به تبحر این هنرمند پیشکسوت در دو رشته نوازندگی و خوانندگی اظهار کرد: هنرمندان متعددی بوده‌اند که هم در ساز و هم در آواز دستی بر آتش داشته‌اند اما کمتر کسی را می‌توانیم پیدا کنیم که هم نوازنده چیره‌دستی باشد و هم خواننده متبحر و درجه‌ یک. اما استاد شهیدی اینچنین هستند و هم در نوازندگی ساز عود و هم در خوانندگی در سطح بالا بودند.

همچنین عبدالوهاب شهیدی در این دیدار به همزمانی تولد خود با تعدادی دیگر از هنرمندان موسیقی از جمله محمدرضا شجریان اشاره و برای وی آرزوی سلامتی کرد.

عبدالوهاب شهیدی با خاموش کردن شمع نود و نهمین سال تولد خود آرزو کرد بیماری کرونا هرچه زودتر برطرف شود و انسان در سلامت و جهان در صلح و دوستی به کار خود ادامه دهد.

علاوه بر خانواده شهیدی و سید محمد طباطبائی؛ مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، فاضل جمشیدی؛ هنرمند موسیقی هم در تولد ۹۹ سالگی عبدالوهاب شهیدی حضور داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا