خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار تنگسیری: ناوگروه هواپیمابر آمریکا را رهگیری کردیم

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ناوگروه هواپیمابر آمریکا شامل ناو هواپیمابر نیمیتز و اسکورت‌های آن را قبل از ورود به تنگه هرمز بوسیله پهپادهای کاملا بومی رصد و رهگیری کردیم.

به گزارش سپاه نیوز، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم الحاق ‌۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه از رهگیری ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپادهای بومی سپاه خبر داد و ‌اظهار داشت: ‌در این رهگیری، ناو هواپیمابر نیمیتز به همراه ناوهای اسکورت کننده شامل دو فروند ناوشکن ۱۱۴ و ۱۰۴، رزم ناوهای ۵۸ و ۵۹، دو ناوچه گشتی ۹ و ۱۲ و یک فروند شناور گارد ساحلی ۱۳۳۳ ارتش تروریستی امریکا، قبل از ورود به تنگه هرمز و خلیج فارس شناسایی شدند.

وی افزود: همه مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه زیر پوشش پهپادهای بومی ایرانی قرار خواهد گرفت و این الحاق امروز که شامل ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد بومی به نیروی دریایی سپاه بود، توان ویژه‌ای به نیروی دریایی سپاه در تلفیق مأموریت‌های دریایی و هوایی خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین عنوان کرد: رصد و پایش همه تحرکات دریایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با این پهپادها امکان پذیر خواهد بود و بر وسعت توان ما در این زمینه نیز به میزان بسیار زیادی می‌افزاید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا