خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رزم حسینی با رای قابل قبولی وزیر صمت می‌شود»

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سابقه رزم حسینی نشان دهنده رویکرد مبتنی بر رویکرد تعاملی با استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی در حوزه اجرایی است اظهار کرد: برداشت ما این است در صورت رای اعتماد مجلس به آقای رزم حسینی (که پیش بینی می شود با رای قابل قبولی به عنوان وزیر نهایی خواهد شد) بتواند در همین مدت کوتاه تحولات خوبی ایجاد کند که از نظر ما امکانپذیر است.

پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا درباره معرفی “علیرضا رزم حسینی” استاندار سابق کرمان به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس اظهار کرد: سابقه آشنایی ما با آقای رزم حسینی مربوط به دوران دفاع مقدس است و به عنوان بسیجی در لشکر ثارالله تحت فرماندهی حاج قاسم عزیز بودیم و آقای رزم حسینی یکی از فرماندهان دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه سوابق رزم حسینی در استان های کرمان و خراسان رضوی برجسته بوده است، افزود: حضور در دفاع مقدس و در کنار افرادی مانند شهید سلیمانیِ بزرگ روحیه جهادی و پرتلاشی در آقای رزم حسینی ایجاد کرده و خوشبختانه اقدامات ایشان در استان کرمان و خراسان رضوی نشان دهنده همان نگاه و رویکردهاست و اقدامات خوبی به ویژه در زمینه محرومیت زدایی انجام داده که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته که نمونه بارز آن را می توان به فعالیت هایی که در زمینه اقتصاد مقاومتی و کارهایی که در قلعه گنج در دوران استانداری کرمان اشاره کرد.

پو ابراهیمی تصریح کرد: این موارد نشان می دهد رویکرد جهادی برگرفته از دفاع مقدس با نگاه تخصصی، نوآوری و خلاقیت می تواند موفقیت هایی را ایجاد بکند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت از مهم ترین وزارتخانه هاست و طبیعتا اتخاذ تصمیم و کار در آن شرایط ویژه ای خواهد داشت به ویژه در مباحث مربوط به بازار.

وی درباره انتخاب رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت از سوی دولت اظهار کرد: امروز جلسه ای با حضور آقای رزم حسینی داشتیم و مطالب خوبی در این جلسه مطرح شد و برنامه های وی در بخش بازرگانی با کمیسیون اقتصادی و در بخش معادن با کمیسیون صنایع مطرح و در حال بررسی این برنامه ها هستیم و قطعا به ارتقاء برنامه های وی کمک خواهیم کرد تا اگر نقاط ضعف و کمبودهایی وجود دارد، رفع و برنامه ایشان کامل تر شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه سابقه رزم حسینی نشان دهنده رویکرد مبتنی بر رویکرد تعاملی با استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی در حوزه اجرایی است اظهار کرد: برداشت ما این است در صورت رای اعتماد مجلس به آقای رزم حسینی (که پیش بینی می شود با رای قابل قبولی به عنوان وزیر نهایی خواهد شد) بتواند در همین مدت کوتاه تحولات خوبی ایجاد کند که از نظر ما امکانپذیر است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول ما تنظیم بازارهاست که در شرایط کنونی از وضعیت نامناسبی برخوردار است و باید بازار کالاهای اساسی و غیراساسی، بازار ارز(که مربوط به بانک مرکزی است اما روی دیگر بازارها تاثیر می گذارد)، بازار مسکن و بازار خودرو ساماندهی شود.

وی افزود: امیدواریم آقای رزم حسینی این اولویت ها را به عنوان موارد اول مدنظر قرار بدهد و اقداماتی که بتواند شرایط بهتری برای مدیریت بازار فراهم کند، انجام دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا