خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پنجمین سرپرست سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های گیلان در کمتر از 2 سال

پنجمین سرپرست سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های گیلان طی حکمی منصوب شده است و همین موضوع، دغدغه «نبود ثبات مدیریتی» را مطرح کرده است.

به گزارش گیل خبر، 22 مهر، طی حکمی از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان، امیر رضی زاده به عنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های گیلان منصوب شد.

در دو سال اخیر به ترتیب فلاح علیپور، الهیار مصباحی، سلمان قاسمی و مجید منادی در سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های گیلان به عنوان سرپرست به فعالیت می‌پرداختند و در این مدت این سازمان عریض و طویل از داشتن یک مدیرعامل قطعی محروم بوده است. به عبارت دیگر عمر مدیریتی در این سازمان تاکنون کمتر از 6 ماه بوده است!

رضی زاده که پیش از این، رئیس هیئت کشتی استان بوده، مشخص نیست که با چه متر و معیاری به عنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های استان منصوب شده است. اگر استاندار قائل به توانایی‌های وی بود، با توجه به سوابق رضی‌زاده، می‌توانست از او به عنوان مثال برای مدیرکلی ورزش و جوانان بهره ببرد نه یک سازمان تخصصی خارج از حیطه کاری وی!

برخی انتصاب‌های استاندار در دو سال اخیر با حاشیه‌های زیادی روبرو بوده و هزینه‌های بسیاری برای استان و مردم در پی داشته است؛ از برکناری دو معاون منصوب خود ظرف یکسال گرفته تا عزل و نصب یک ساعته مدیرکل بازرسی استانداری!

عدم ثبات مدیریتی از جمله مهم‌ترین انتقاداتی است که همواره متوجه انتصابات استاندار بوده است. بدون شک این حجم از رفت و آمد‌های چند ماهه مدیران، توانایی اتخاذ تصمیم‌های مهم و گره‌گشایی از مشکلات شهروندان را سلب می‌کند و دود آن به چشم مردم می‌رود.

حال که استاندار پنجمین سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری های استان را در کمتر از 2 سال اخیر منصوب کرده، باید دید رضی زاده نیز همچون مدیران قبل از خود، مهمان چند ماهه این سازمان خواهد بود یا سرانجام استاندار تصمیم قطعی خود را برای انتصاب مدیرعامل خواهد گرفت.

سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری ها که از جمله سازمان‌های خدمات رسان است، در سال‌های اخیر قربانی سوء مدیریت و عدم ثبات مدیریتی بوده است و با انتصاب اخیر هم با توجه به شواهد و قرائن بعید به نظر می‌رسد تغییری در این روند رخ دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا