خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد مدیر روزنامه جوان به آیت الله یزدی

«عبدالله گنجی» مدیر مسوول روزنامه‌ی اصولگرای «جوان» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «نسبت شما با مرجعیت چیست؟» نوشته است:

از ذهنم عبور کرد که نقدی خطاب به آیت الله یزدی بنویسم که حضرت آیت‌الله نقد اشکال ندارد اما بهتر نیست بزرگان حوزه مسائل را در درون خود با همان فرهنگ طلبگی حل کنند؟

ناگاه فحاشی مسعودبهنود، اکبر گنجی و کمپلیت سربازان ملکه و همه ضد انقلاب و اصحاب فتنه را دیدم که با چه تجهیزی وارد میدان شده اند .

آنان که دهها توهین صریح به امام حسین(ع) در تاریخ مکتوب ایران ثبت کرده اند و آنان که معتقدند «مگر میمون هستیم تقلید کنیم» و آنان که دهها نامه توهین آمیز به آیت‌اله مکارم شیرازی و نوری همدانی دارند و دهها نامه توهین آمیز و تعیین تکلیف‌کن به رهبری نوشتند و طرفداران لیبرالیسم (اسلام رحمانی) و همه سکولارها طبیعی است که به آیت‌اله یزدی حمله و توهین کنند و البته غیر از عقده گشایی علیه انقلاب مطلبی ننوشته اندو ربطی هم به آیت الله شبیری پیدا نمی‌کند.

بنابراین با خودم گفتم بنده باید با این جماعت تفاوتی داشته باشم و بفهمم که ضد انقلاب و مخالفان روحانیت اصیل هم می‌توانند ارزشهای ما را مصادره به مطلوب و علیه خودمان بکار گیرند. برای آنان آیت‌اله شبیری و یزدی فرقی نمی‌کند،چون هر دو از ناکامان سازان پروژه آنان هستند.

خاک بر سر ما حزب اللهی ها که سربازان ملکه و VOAمدافع مراجع تقلیدمان شوند و بساط رقصشان را در وسط زمین علما اصیل اسلام پهن کنند.

واکنش علی مطهری به نامه آیت‌الله یزدی به آیت‌الله شبیری زنجانی

نامه‌ی آیت‌الله یزدی خطاب به آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی در اعتراض به دیدار با خاتمی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فعلا که معتمدین ومعمرین ومقتداهایتان چنین رقصی رابرای ان کذایان فراهم نموده اند ……….بارها وبارها وبارها این ترقص را فراهم کرده اید …..فراموش که نشده است؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. این آیت الله، یزدی، این قدر گل به خودی زده اند که چوب خطشان زیاد شده است!؟ نمونه اش عدم اعتراض به سرکش شدن های احمدی نژاد عزیزشان می باشد که تا نزدیکی های همین گاه ساختارشکنان رفت و شما و یزدی و دیگران به نام مصلحت سکوت کردید! خارج نشینان را کار ندارم!بچه های مسلمان اصلاح گر در نقد این رفتار آیت الله یزدی مطلب نوشته اند و کاری به اینن خارج نشینان ندارند!

  3. واقعا که “خاک بر سر” شما به اصطلاح حزب اللهی ها! تنها جمله به درد بخور یادداشتت همین بود

  4. روزنامه … جوان تازه فهمیده که در قبیله [اینان] تشریف دارد؟! عجب جوان و نقد شیخ محمد یزدی؟! چرا حالا؟! یزدی سالهاست [چنین با] انقلاب کرده است و جوان همواره در شمار … مدافع یزدی بوده است. جوان و فارس و رسالت و مهر را چه نسبتی با نقد است؟!

  5. ایشان نیز مثل سلف خود کیهان از موضوع توهین به مراجع تقلید رنجش خاطری ندارد و تنها از این ناراحت است که بهانه ای بدست مخالفین فکری و عقیدتی خویش داده اند و البته راه حل هم ارائه فرموده اند که اگر میخواهید این مرجع را بچزانید در خفا اینکار را بکنید” اصلا زدن مراجع موضوع جدیدی نیست که اینان را شوکه کرده باشد ” مگر شریعتمداری ” اذری قمی” منتظری ” صانعی “را قبلا نزده اند که از بابت شبیری زنجانی ناراحت باشند” مگر مسئله اینان اسلام یا تشیع یا عدالت و قانون است که از این بابت وجدانشان خدشه ای بردارد؟ شیطان بزرگ امریکا نیست بلکه قدرت است که امیزش ان با هر امری موجب استحاله میشود از جمله اسلام.
    … اقا میفرمایند رحمانی یعنی سکولاریزم! اصلا من مانده ام که چه عاملی باعث شده که اینان خودشان را عین اسلام بدانند و زیحق جهت بد بیراه گفتن به کسانی که مخالف تعطیل کردن عقل و تفکرند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا