خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واقعیت ماجرای «نامه محرمانه» هاشمی درباره خیابان شجریان

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در  صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

برداشت رايج چنين شكل گرفته است كه، چون آقاى هاشمى براى شهردار نوشته اند نامگذارى به نام استاد شجريان تا اطلاع ثانوى انجام نشود، پس نصب تابلو و نامگذارى معلق و متوقف مانده است.

در صورتى كه ماجرا برعكس است. حقيقت ماجرا اين است كه، با توجه به اينكه بنا به ملاحظات و مصالحى، اين نامگذارى نمى توانست انجام شود، آقاى هاشمى با شهردار مكاتبه كردند تا بار حقوقى مسئوليت عدم اجراى اين مصوبه، به گردن شهردارى نيفتد.

بنابراین، نامه عامل تعليق مصوبه نبود، بلكه تعليق مصوبه دليل نوشته شدن آن نامه بود، در حقيقت، اين نامه در شرايطى نوشته شد كه اولا همه اعضاى شورا و ثانيا شهردار محترم دريافته بودند بنا به مصالح و ملاحظاتى اين نامگذارى نمى تواند انجام بگيرد.

حتى ممكن است اين نامه به درخواست شهردارى نوشته شده باشد، تا وقتى مصوبه اى به دلايلى قابل اجرا نيست، خود شورا به آنها بگويد تا اطلاع ثانوى اين مصوبه را اجرا نكنيد.

در شورا موضوع تعليق اين نامگذارى بركسى پوشيده نبود و در فضاى عمومى هم تدريجا مشخص شده بود كه اين نامگذارى، ممكن است قابل انجام نباشد، با اين توضيح تا حدودى روشن شد كه وقتى آقاى هاشمى فرموده اند انتشار اين نامه يك كار تخريبى بوده، معنى سخن ايشان چيست.

وقتى رسانه ای كه خط ايجاد و تقويت تنش و شكاف در درون كشور را دنبال مى كند به اين نامه محرمانه دسترسى داشته است، حتما به اطلاعات جانبى آن هم دسترسى دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا