خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاد! انصراف داد

شخصی که خود را «استاد» و «نخبه اصلاحات» می خواند و در انتخابات های شورای شهر و ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود، می گوید بر خود واجب می داند که از کاندیداتوری ریاست جمهوری کناره گیری کند!

به گزارش انصاف نیوز، «مهدی خلیلی» که خود را «استاد» معرفی می کند و مانند «حسین دوربینی»، در جاهای مختلف در کنار اهالی سیاست عکس هایی می گیرد، در متنی که منتشر کرده، گفته که یکی دیگر از کاندیداها را «قوی ترین مدیر اجرایی» کشور می داند برای همین «اینجانب بر خود واجب می دانم که به نفع ایشان از رقابت‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کنم».

خلیلی در حالی مدعی عضویت رسمی در حزب ندای ایرانیان است که اعضای این حزب این ادعا را رد می کنند. او تا سال گذشته با حزبی همکاری داشته که شخصی به نام «زارع فومنی» صاحب آن است؛ کسی که از سوی اصلاح طلبان و رسانه های آنها معمولا به نام اصلاح طلب بدلی خوانده می شود.

آقای خلیلی که ادعاهای جالبش در فضای مجازی دست به دست می شود، چند روز پیش نوشته بود: «همه به سه گانه روحانی، رییسی، احمدی نژاد می اندیشند. ممکن است این تثلیث با ضلع چهارمی که نمی‌بینیم تربیع شود! مهدی خلیلی تنها کاندیدای جوان گرا و اصلاح طلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی؛ ضلع چهارمی است که معادلات سیاسی را به هم خواهد زد».

«زارع فومنی» و «مهدی خزعلی» از جمله موارد مشابه مهدی خلیلی هستند که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

خلیلی که در انتخابات شورای شهر نیز کاندیدا شده، اسم خود را در کنار تعدادی از شخصیت های سیاسی به عنوان فهرست انتخاباتی معرفی می کند!

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا