خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسلیت و دستور رئیسی درباره‌ی پرونده‌ی قتل مهرجویی و محمدی‌فر

به‌گفته‌ی سخنگوی دولت سیزدهم، ابراهیم رئیسی در واکنش به قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر ضمن عرض تسلیت به جامعه‌ی هنر به «بخش‌های انتظامی و امنیتی» دستور داد تا «با جدیت و سرعت مضاعف» این پرونده رسیدگی و نتایج رسیدگی‌ها «به مردم اطلاع رسانی شود» .

خبرگزاری فارس نوشت: «علی بهادری جهرمی گفت: در جلسه روز گذشته هیئت دولت وزارتخانه‌های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون حادثه دلخراش قتل کارگردان مطرح کشور، داریوش مهرجویی و همسر ایشان و اقداماتی که طی ساعات اولیه انجام شده، گزارشی ارائه کردند.

تسلیت و دستور رئیسی درباره‌ی پرونده‌ی قتل مهرجویی و محمدی‌فر

وی افزود: پیرو این گزارش رئیس جمهور ضمن عرض تسلیت به مناسبت فقدان این هنرمند برجسته به خانواده ایشان و جامعه هنری کشور، به بخش‌های انتظامی و امنیتی دستور دادند تا با جدیت و سرعت مضاعف موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتایج اقدامات به مردم نیز اطلاع رسانی شود.

گفتنی است سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا نیز دیروز راجع به حادثه قتل داریوش مهرجویی و همسرش اعلام کرده بود: پلیس عاملان این اقدام را به زودی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل می‌دهد.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های معروف سینمای ایران است که ساخت فیلم‌هایی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را در کارنامه خود دارد»

پایان پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا