خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه‌هایی که بیشترین پول را از دولت می‌گیرند متعلق به مسئولین هستند! [+نمودار]

حدود ۳۰ درصد از لیست بالای صد میلیون تومانی‌های آگهی دولتی در چهار ماه اول را روزنامه‌های خصوصی با مالکیت یا «مربوط به مسئولین دولتی» فعلی یا سابق تشکیل می‌دهند. روزنامه‌هایی که یا به طور مستقیم زیر نظر یکی از مسئولین فعلی یا سابق کشورند و یا صاحب امتیاز آن‌ها شرکتی است که عضوی یا اعضایی در آن مسئول کشوری بوده یا هستند. این روزنامه‌ها خصوصی حساب می‌شوند اما مسئولیتشان با یکی از مسئولین است.

نمایندگان فعلی و سابق کشور بیشترین حضور را در میان مسئولین کشوری بین این روزنامه‌ها دارند. «کار و کارگر» با بیش از ۲۰۰ میلیون در صدر جدول روزنامه‌های مربوط به مسئولان است. این روزنامه متعلق به «خانه کارگر» نهادی است که «محجوب» نماینده سابق مجلس، «حسین کمالی» وزیر و نماینده سابق و «علی ربیعی» وزیر سابق و سخنگوی فعلی دولت از متولیان آن هستند. این روزنامه حدود ۱۲۰۰ نسخه در روز منتشر می‌شود. خانه کارگر یک روزنامه دیگر به نام «توسعه ایرانی» هم دارد.

برخی دیگر از نماینده‌های فعلی و سابق مجلس از هر دو جناح سیاسی مانند آقایان وکیلی (اصلاح طلب)، کواکبیان (اصلاح طلب)، پیرهادی (اصولگرا)، نوباوه (اصولگرا)، ضرغام صادقی (اصولگرا) هم از مسئولین روزنامه‌هایی هستند که بیش از ۱۰۰ میلیون تومان آگهی دولتی دریافت کرده‌اند.

برای خواندن گزارش کامل روزنامه‌هایی که بیشترین آگهی دولتی را می‌گیرند متعلق به چه کسانی اند؟ [+جدول] روی لینک کلیک کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا