خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقوی: مجلس موافق نیست صمت بی وزیر بماند

«سید رضا تقوی» نماینده مجلس کفت: مجلس بنا ندارد این وزارتخانه بدون وزیر بماند؛ شرایط مجلس هم فعلا به سود آقای رزم حسینی است. باید دید ایشان در دفاع از خود چه می‌کنند.

به گزارش انصاف نیوز از اردیبهشت ماه است که یکی از وزارتخانه‌های اقتصادی کشور یعنی «صنعت، معدن و تجارت» بدون وزیر است و با سرپرست اداره می‌شود. نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی قبلی دولت یعنی «حسین مدرس خیابانی» رای اعتماد نداد و این وزارت دوباره بدون وزیر ماند.

با توجه به آنکه زمان دولت برای گذاشتن سرپرست تمام شده بود کار رهبری دوباره مهلتی به دولت داد تا دوباره سرپرست برای این وزارتخانه انتخاب کند و گزینه جدیدی را به مجلس معرفی کند.

سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط «علیرضا رزم‌حسینی» پاسخ داد: نظر من موافق است. زمینه‌ ایشان هم در مجلس خوب است. باید دید چطور برنامه‌ها خود را توضیح می‌دهند و چطور از خودشان دفاع می‌کنند.

وی افزود: تا این ساعت زمینه برای آقای رزم حسینی زمینه خوبی است. انتقادات سیاسی را هم باید دید خودشان چطور پاسخ می‌دهند. این بسیار مهم است که رزم حسینی در جلسه مجلس چطور ظاهر می‌شود و چطور از خودش دفاع می‌کند ولی تا این لحظه فضا برای حضور او خیلی خوب است. هرکسی را معرفی کنند این بحث‌ها وجود دارد و یک حواشی به همراه دارد. حواشی ایشان خیلی مهم و جدی نیست.

تقوی درباره‌ی برنامه‌های رزم حسینی برای اداره‌ی این وزارتخانه اضافه کرد: دیروز در جلسه نمایندگان مجمع تهران نظرات و برنامه‌های آقای رزم حسینی ارزیابی شد. به نظر ما ایشان طرح‌های خوبی دارند و اگر کمک کنند می‌تواند فعالیت‌های مثبتی داشته باشد. خود او هم می‌گفت من به تنهایی کاری را نمی‌توانم از پیش ببرم. اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد مجلس باید به من کمک کند.

او به سوالی درباره‌ی زمان کوتاه باقی مانده از دولت پاسه داد: توصیه نمایندگان این است دو یا سه کار کلیدی و اساسی را در این مدت باقیمانده‌ی دولت دنبال کند که فشار اقتصادی روی مردم کم بشود و سروسامانی به وضعیت قیمت‌ها بدهد. به نظرم با یاری خدا می‌توانند این کار را انجام دهند.

او در انتها خاطر نشان کرد: مجلس خیلی موافق نیست که این وزارتخانه همچنان بدون وزیر باقی بماند مسئولین پارلمانی و دولت هم در حال رایزنی و تلاش برای این وزیر هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا