خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش تند چاوشی به قرار دادن نامش در «چهره سال بسیج»

محسن چاوشی در واکنش به قرار گرفتن نامش در بین کاندیداهای «چهره‌ی سال فضای مجازی بسیج» در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

«هر تلاشی برای «مصادره به مطلوب» یک اسم/ جریان/ یا حتی یک رویداد، تلاشی مذبوحانه و بی اثر است که در پمپاژ اخبار در عصر معاصر، بیشتر شبیه یک شوخی خنده دار است.

در یک کلام اگر بخواهم حرفی بزنم باید بگویم: «شک دارم به ترانه ای که زندانی و زندانبان با هم آنرا زمزمه می‌کنند».

این جمله را جایی خواندم و حالا حس میکنم مصداق بارز این انتخاب بدون اطلاع و تماس با من است.

احترام من به همه آدم ها در همه این سالها بوده و هست. همه تفکرها، جریان‌ها و نگاه ها برای من محترم اند اما این سبک لجن پراکنی ها را به همین میزان احترام، نامحترمانه و حتی گستاخانه پاسخ میدهم.

من، «محسن چاوشی» بی خبر از این رویداد و بی اجازه و رضایت، وارد این بازی شده ام و حالا از این میزان سوء استفاده، خشمگینم.

برای مردم و ایران و همه دغدغه هایش می‌خوانم و تا ابد صدای محرومان و همین مردم خواهم ماند.

و با خشم بسیار تکرار میکنم: « شک دارم به ترانه ای که زندانی و زندان بان با هم زمزمه اش میکنند…»

محسن چاوشی

۶ مهر ۱۳۹۹»

واکنش تند چاوشی به قرار دادن نامش در «چهره سال بسیج»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لیاقت نداری. یه مطرب مغروری که شبیه سیاوش قمیشی میخونه و ادا واطوار زیادی داره،بیش نیستی. به قول مهندس موسوی: «بسیج، مدرسه ی عشق است.» باید به برگزارکنندگان مراسم مزبورکه ساده لوح و خوش خیال بوده اند و کاسبکاری های تازه به دوران رسیده ی بازار بی در و پیکر خوانندگی پاپ با مفاهیم دفاع مقدس و مذهب را جدی گرفته اند و گنده گوی گستاخ پریشان فکر و بیسوادی چون تو را، در لیست “کاندیداها”ی چهره بسیج، قرار دادند، اعتراض کرد. زیادی که به بی هنران مقلد و حقیر شهرت طلب، توجه شود و لی لی به لالایشان گذاشته شود، همین میشود. دیروز؛ آن دلقک تتوکار منحرف ابله و دیوانه به نام تتلّو. امروز؛ این مقلّد خودشیفته ی بی سواد کپی کار و تازه به دوران رسیده ی پررو و گستاخ.

    23
    51
    1. آرام [برادر] ، آرام. میدونم آرام شدنی نیستی ولی خب میتونم اون سوختگی که تا تحت رو گرفته درک کنم. اون همه لایکی هم که واسه کامنتت شده بی شک و با قاطعیت میگم که یه عده سایبری فیک و با اون ربات هایی که واسه رائفی پور صفحه گداشتن الان هم اینجا هستن. تو که یه منتقد هنری هستی خیلی [اشتباه] میکنی نمیفهمی هنر محسن چاووشی واسه خودشه و بی لیاقت تویی و. میگی عین قمیشی میخونه؟ بیچاره با همین جمله نشون دادی که هیچ از محسن چاووشی نمیدونی و با اعلام اینکه از شما و اون حزب لجن پراکنتون تنفره به حد کافی سوختین و میدونین تتلو و محسن چاووشی و کل هنر پشت به شماست پس قطعا حق داری واسه خالی کردن عقده هات در اوج تنهاییتون کامنت بزاری با 4 تا اسم فیک. بسوز،بسوز کنتور نمیندازه 🙂
      .
      .
      .
      .
      “لطفا کامنت منو انتشار بدین”

      18
      10
    2. شما ته و آخر اصالت و ادب و معرفت رو بااتمام بی ادبی درحق تمام اینها تمام کردی… آخر اگ هنر یا نقدی بود ک اسمشو میذاشتن منتقد هنری باید شک کرد ب همچین هنرمندیو منتقدی ک افکارش بوی گستاخی و نادانی میده ک جز حقارت و بی ادبی چیزی رو نمیشه از حرفاش فهمید… شما تمام علم و ادبت رو بذاری برای فهمیدن جلوتری توی انسانیتی ک میخای بفهمونیش ولی درکش برای خودت و باوروندن ب بقیه اثری نداره چون هیچ درکی توش نیست… یاحق

      3
      4
  2. لیاقت نداری. یه مطرب مغروری که شبیه سیاوش قمیشی میخونه و ادا واطوار زیادی داره،بیش نیستی. به قول مهندس موسوی: «بسیج، مدرسه ی عشق است.» باید به برگزارکنندگان مراسم مزبورکه ساده لوح و خوش خیال بوده اند و کاسبکاری های تازه به دوران رسیده ی بازار بی در و پیکر خوانندگی پاپ با مفاهیم دفاع مقدس و مذهب را جدی گرفته اند و گنده گوی گستاخ پریشان فکر و بیسوادی چون تو را، در لیست “کاندیداها”ی چهره بسیج، قرار دادند، اعتراض کرد. زیادی که به بی هنران مقلد و حقیر شهرت طلب، توجه شود و لی لی به لالایشان گذاشته شود، همین میشود. دیروز؛ آن دلقک تتوکار منحرف ابله و دیوانه به نام تتلّو. امروز؛ این مقلّد خودشیفته ی بی سواد کپی کار و تازه به دوران رسیده ی پررو و گستاخ.

    14
    32
  3. این فرد متوهم که فکر میکنه خیلی خاصه و دچار مشکل جدی روحی و روانیه، لیاقت نداره. یه مطرب مغروری که به زور تمرین و افکت دیجیتال مثلاً شبیه سیاوش قمیشی میخونه و ادا واطوار زیادی داره،بیش نیست. به قول مهندس موسوی: «بسیج، مدرسه ی عشق است.» باید به برگزارکنندگان مراسم مزبورکه ساده لوح و خوش خیال بوده اند و کاسبکاری های یه تازه به دوران رسیده ی بازار بی در و پیکر خوانندگی پاپ با مفاهیم دفاع مقدس را جدی گرفته اند و گنده گوی گستاخ پریشان فکر و بیسوادی چون او را، در لیست “کاندیداها”ی چهره ی بسیج قرار دادند، اعتراض کرد. زیادی که به بی هنران مقلد و حقیر شهرت طلب، توجه شود و لی لی به لالایشان گذاشته شود، همین میشود. دیروز؛ آن دلقک تتوکار منحرف ابله و دیوانه به نام تتلّو. امروز؛ این مقلّد خودشیفته ی بی سواد کپی کار و تازه به دوران رسیده ی پررو و بی حیا.

    19
    37
      1. توضیح اینکه صرفا بعد از پیام من سایبری های جهادی عزیز مثبت هایی رو به ایشون دادند

        18
        11
  4. لیاقت نداری. یه مطرب مغروری که شبیه سیاوش قمیشی میخونه و ادا واطوار زیادی داره،بیش نیستی. به قول مهندس موسوی: «بسیج، مدرسه ی عشق است.» باید به برگزارکنندگان مراسم مزبورکه ساده لوح و خوش خیال بوده اند و کاسبکاری های تازه به دوران رسیده ی بازار بی در و پیکر خوانندگی پاپ با مفاهیم دفاع مقدس و مذهب را جدی گرفته اند و گنده گوی گستاخ پریشان فکر و بیسوادی چون تو را، در لیست “کاندیداها”ی چهره بسیج، قرار دادند، اعتراض کرد. زیادی که به بی هنران مقلد و حقیر شهرت طلب، توجه شود و لی لی به لالایشان گذاشته شود، همین میشود. دیروز؛ آن دلقک تتوکار منحرف ابله و دیوانه به نام تتلّو. امروز؛ این مقلّد خودشیفته ی بی سواد کپی کار و تازه به دوران رسیده ی پررو و گستاخ.

    5
    23
  5. دمت گرم چاوشی همیشه برای مردم بخون وصدای مردم باش
    ادم اگه میخواد انتقاد کنه حداقل یه ایراد درست بگیره
    بدون اجازه وخبر صاحب اثر فقط برای سواستفاده کارش روبردن
    چه بسا ازش تقدیر کردن

    28
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا