خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای درگیری سحر زکریا و‌ بهنوش بختیاری چه بود؟

سحر زکریا و بهنوش بختیاری، دو بازیگری که با سریال‌های تلویزیونی مهران مدیری مشهور شده‌اند در صفحات اینستاگرام خود با انتشار مطالبی خبرساز شدند.

به گزارش انصاف نیوز سحر زکریا که با بازی در سریال «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: «آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه‌هایی می‌بینم که ذهنم رو مشغول کرده شما در یکی از مصاحبه‌هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می‌کنید ولی چطور به تیمی که سال‌ها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی که همیشه به‌عنوان بچه ‌های مدیری سا‌ل‌ها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولا ی یک که بازده چندانی نداشت وبردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن وپولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار می‌کردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن و هنوز کارهای قدیمی رو می‌بینن، من سحر ذکریا دل پر خونی از همکارانم دارم چرا که سال‌هاست من وامثال من زنده به گور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه‌ام نیایید عینک‌های آفتابی گران قیمت‌تان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید».

این پست اینستاگرامی خانم زکریا با واکنش تندی از سوی بهنوش بختیاری همراه شد.

خانم بختیاری که بازی در سریال «شب‌های برره»، به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد این استوری را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرده است:

ماجرای درگیری سحر زکریا و‌ بهنوش بختیاری چیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اوففففففففففف سحر جوننننننننننننمممممممممم زکریا
    فقط توووووووووووووووو عشقی

    2
    15
  2. بنظر من حق کاملابا خانم بختیاری هر کسی مختار ک کیرو انتخاب کنه و نکنه و این نمک خوردن و نمکدون شکوندنه.اقای مدیری همیشه با عدالت بوده و هست

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا