خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«معین فعلا کنسرت برگزار نکند تا مشکل بلیط اتوبوس حل شود»

شخصیت خیالی «عوام الملک» در دیدارنیوز نوشت:

در هفته‌ای که گذشت، صحبت‌های جالب یکی از مسوولان درباره معین و اینکه این خواننده می‌تواند به ایران برگردد، مورد توجه خیلی‌ها از جمله عوام‌الملک قرار گرفت

معین فعلا کنسرت برگزار نکند تا مشکل بلیط اتوبوس حل شود

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲

از صبح اخبار و صحبت‌های خواص را دنبال کردم. واقعا جمعه حرف تازه‌ای برایم نداشت. هر چه بود، پیش‌تر از این‌ها گفته بود!

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

صحبت‌های یکی از خواص درباره چیزی به نام انتخابات به دستم رسید. گفته که عوام می‌توانند با کارت سربازی، گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی و شناسنامه رای بدهند. خیلی عالی‌ست. از دستاورد‌های مهم عصر ابراهیم است. عوام برای اعلام رای و نظرشان هیچ محدودیتی ندارند و نمی‌توانند بهانه بیاورند که مثلا شناسنامه‌شان را گم کرده بودند.‌ ای کاش کارت سوخت و کارت بلیط اتوبوس و مترو را هم قبول کنند. اینطوری می‌توان هر کدام از عوام را به عنوان یک شعبه سیار اخذ رای در نظر گرفت و رکورد مشارکت در انتخابات را مثل بقیه رکورد‌ها در عصر ابراهیم جابه‌جا کرد. شنیدم خواص‌الدوله امور صنعت و معدن و تجارت دستور داده است که سیستم گرمایشی همه اماکن تجاری از ساعت ۷ شب به بعد قطع شود. کار خیلی خوبی‌ست. به حفظ بنیان خانواده هم کمک می‌کند. دلیلی ندارد عوام، مخصوصا نسوان وقتی هوا تاریک است هنوز به بهانه خرید یا فروش در اماکن تجاری باشند. به نظرم در گام بعدی باید روشنایی اماکن تجاری را هم بعد از تاریکی هوا قطع کنند.

یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

محمدباقر امروز خبر خوبی داد و اعلام کرد به زودی لایحه حجاب را به خواص‌الدوله ابلاغ می‌کنند که اجرا شود ان‌شاء‌الله. خیلی خوشحال شدم. بالاخره نمی‌شود بعد از چهار سال محمدباقر و خواص‌المله‌هایش در این زمینه هم دستاورد نداشته باشند. احمد، خواص‌الدوله امور داخله نکته مهمی درباره برنامه سفارش غذایی که هک شده بود گفت و اعلام کرد که اسمش باید اصلاح شود، چون “فود” یک کلمه انگلیسی‌ست. خیلی درست است. اگر در اسمش کلمه انگلیسی نبود غربی‌ها نمی‌توانستند به برنامه‌اش نفوذ کنند. بالاخره غربی‌ها خودشان سوراخ‌های کلمه‌هایشان را بهتر از هر کسی می‌دانند و به همین دلیل می‌فهمند چطور می‌توانند واردش بشوند. محمدمهدی، خواص‌الدوله امور ارشادات فرهنگی گفت که سال گذشته طی یک ماه یک میلیون نفر برای حضور در کنسرت‌ها از خارج به ایران آمده‌اند. تازه فهمیدم دلیل اینکه سال گذشته پیدا کردن بلیط اتوبوس و هواپیما سخت شده و ترافیک هم افزایش پیدا کرده چه بوده است. هتل‌ها هم خیلی شلوغ بودند.‌ای کاش محمدمهدی طوری برنامه‌ریزی کند که این کنسرت‌ها در طول سال پخش شوند تا به خودش و خواصش و صنعت گردشگری در طول یک ماه اینقدر فشار نیاید. تازه شانس آورده‌ایم که در کشور ما نسوان نمی‌خوانند و به این سادگی‌ها نمی‌توانند حتی برای ساز زدن روی صحنه بروند. وگرنه جمعیت خیلی بیشتری از خارج می‌آمدند و ممکن بود مجبور شویم در خانه‌هایمان از ایشان پذیرایی کنیم.

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

چهار سال است که در این روز از شنیدن کلماتی همچون پرواز و هواپیما به خود می‌لرزم و کل روز را اوقاتم تلخ است. امروز هم همانطور گذشت.

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

تصاویر یک گفتگو در تلویزیون بودجه‌بگیر درباره آمار سرانه مصرف گوشت در خانواده‌ها را دیدم. ظاهرا هر خانواده ایرانی به طور میانگین ۸ کیلوگرم در سال گوشت مصرف می‌کند، ولی برای سه دهک پایین این آمار زیر ۲ کیلوگرم در سال است. نباید اجازه داد از این آمار برای سیاه‌نمایی استفاده شود. این آمار اتفاقا نشان می‌دهد خانواده‌های ایرانی در مقایسه با خانواده‌های بقیه جهان کمتر در معرض چربی و کلسترول و بیماری‌هایی مثل نقرس هستند. از طرفی معلوم است خانواده‌های ایرانی حرف‌های احمد، بزرگوار مشهدی و پدر متعلقه دکتر ابراهیم را گوش داده‌اند و بیشتر اشکنه می‌خورند. مهدی، خواص‌المله اصفهان گفت که عوام برای تهیه بلیط اتوبوس بین‌شهری گرفتار هستند و بلیط گیرشان نمی‌آید. جای نگرانی نیست. نباید این چیز‌ها را پشت بلندگو گفت. بالاخره یک میلیون نفر برای شرکت در کنسرت‌ها از خارج آمده‌اند و مهمان ما هستند. باید صبر کنیم آرام‌آرام برگردند تا دوباره اوضاع بلیط اتوبوس هم عادی شود.

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲

مصاحبه جدید محمدمهدی، خواص‌الدوله امور ارشادات فرهنگی را دیدم. اعلام کرده معین می‌تواند به ایران برگردد. اول فکر کردم منظورش مصطفی‌ست که خودش یک زمانی جزو خواص بود. اما بعد فهمیدم که گویا در مورد یکی از عمله طرب صحبت می‌کند. اینطور هم که محمدمهدی گفتم فعالیت در ایران بحث بعدی‌ست. حضورش مشکلی ندارد و بعد از اینکه حضور پیدا کرد بقیه چیز‌ها طبق قانون انجام می‌شود. خیلی مهم است. به نظرم، ولی فعلا نباید اجازه فعالیت پیدا کند. چون آن یک میلیون نفری که برای کنسرت‌ها به داخل آمده بودند ممکن است برگشتنشان را به تعویق بیندازند تا کنسرت معین را هم ببینند. اینطوری واقعا پیدا کردن بلیط اتوبوس سخت می‌شود.

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲

گزارشی درباره دستمزد مهمانان و مجریان در برنامه‌های شب یلدای تلویزیون بودجه‌بگیر خواندم. رقم‌ها منطقی بود. از دویست میلیون تومان تا یک میلیارد تومان. بالاخره این مهمانان و مجریان در حال مبارزه با برنامه‌های سبک و بی‌محتوای رسانه‌های غربی هستند و به شادی و آگاهی ما عوام کمک می‌کنند. از این بیشتر هم بگیرند حقشان است. غروب باران آمد. یادم رفته بود که در زمستان ممکن است هوا سرد بشود و باران هم بیاید. همه بزرگراه‌ها و خیابان‌های تهران درگیر ترافیک سنگین شدند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا