خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با اعتماد به رئیس جمهور همه‌ی دار و ندارم را از دست دادم

یکی از محاطبان انصاق نیوز به نام «محمدرضا عباسی» در کامنتی ذیل خبر «تاکید روحانی بر عرضه سهام شرکت های دولتی در بورس» نوشت:

کل دار و ندارم را با اعتماد به رئیس جمهور و دولتش به بورس بردیم، دولت در جواب نقد دیگران  مثبت بودن بورس ایران را  واقعی عنوان می کرد.ما با اعتماد به وی در بورس سرمایه گذاری کردیم.

متاسفانه الان کلی ضرر و زیان دادیم مسئول این امر کیست؟ بدون تردید مسئول آن آقای رئیس جمهور و هیات دولت است. ما مکلف هستیم به رئیس جمهور و دولت اعتماد کنیم ولی متاسفانه از اعتماد سوء استفاده شده است.

آیا در دولت به این عریض و طویلی کسی نبود که بداند که بورس حباب است؟ چرا رئیس جمهور و دولت به طور صریح و تلویحی مردم را تشویق می کرد که در بورس سرمایه گذاری کند؟ آیا آنها منافعی در ا ین باره داشتند؟

آیا آنها می خواستند از سرمایه مردم برای کمبود بودجه استفاده کنند و یا نه بدتر نفع شخصی داشتند و خود و یا افراد نزدیک به آنها در بورس سرمایه گذاری کردند و با رانت اطلاعاتی و سرمایه ای که در دست داشتند سرمایه هنگفتی را به جیب زدند؟

در هر حال مسئول این ماجرا آقای رئیس جمهور و هیات دولت است. و خسارات مردم را باید جبران کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اولا با شما همدردی می کنم
    ثانیا آدم عاقل دیگه ای رو هم سراغ داری که اخیرا به ایشون اعتماد کرده باشه ؟؟

  2. با سلام ، در ایران رسم شده اگر منافعی از سرمایه گذاری ، خرید و روش حاصل شود به خاطر عملکرد شخص سرمایه گذار است و تمام منافع آن متعلق به اوست ولی خدا نکند این سرمایه گذاری نظیر پدیده شاندیز ، یا بنگاه های سرمایه گذاری به ضرر و زیان یا ورشکستگی یا کلاه برداری منجر شود ، همه انگشت اتهام را به سوی دولت نشانه می گیرند و خواستار جبران ضرری زیان خود هستند !

  3. دراینکه آقای روحانی دراین زمینه بسیاربدعمل کردشکی نیست.ولی بینی وبین اله اگرروزی 5%سودمیکردی به زرنگی خودت ایول نمیگفتی؟

  4. آقا خداوکیلی تو بد دوره ای ، تو بد کشوری و عجیب مردمی گیر افتادیم ، برادرگرامی ! تو یک ذره با خودت فکر نکردی در شرایط بد اقتصادی کشور و سوءمدیریت و شیوع کرونا که تمام بورس های مطرح دنیا با سقوط شاخص مواجه اند ، چرا بورس ایران با رونق و صعود شاخص ها روبرو است که حالا طلبکارانه مسئولین را مقصر می دانی آنهم مسئولانی که چهل سال یک کلمه حرف راست نزده اند؟ یا اینکه طمع ورزی احمقانه ، با عرض پوزش ، و حرص پول مفت شما به روی آوردن به چنین معامله ای وادار ساخت؟ شما که این قدر به رییس جمهور و سخنانش اعتماد و حرف شنوی داری ، آن زمان که مثلاً درخواست انصراف از یارانه داد سمعاً و طاعتاً نگفتی ؟ حالا هم زیاد ناراحت نباش ، این کشور سال ها است گرفتار مدیران احمق و مردم رند است چند صباح دیگر که همچون طمع ورزان موسسات مالی توی خیابان ریختید ، دولت محترم از پول بقیه مردم که در خزانه است خسارات شما طمع کاران بورسی را نیز جبران می کند تا مشخص شود اداره این کشور در دست مدیران فاسد و نالایق و بخشی از مردم رند و طمع کار ( دلالان ملک و ماشین ، کارچاق کن ها، اختلاس گران ، زمین خواران ووووو) است و مابقی مردم تلاشگر و زحمتکش جز کار و تلاش و زندگی حداقلی نصیبی ندارند

  5. وقتی بچه بودم هر وقت زمین میخوردم و دردم میگرفت بابام میگفت عیب نداره بزرگ میشی یادت میره!

  6. آدم عاقل که کل دار و ندارش را توی بورس نمیاره.
    یادت میاد که قبل از این ریزش، کلی سود میکردید و همه خوشحال بودید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا