خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لطفا با اجرای طرح حمایت جامع ایثارگری بنیاد شهید را تعطیل کنید

یکی از مخاطبان انصاف نیوز با نام مستعار «علی کرمانشاه» ذیل خبر «بنیاد شهید و ساختمان ۱۲ طبقه‌ی خیابان طالقانی» نوشت:

این ساختمان فقط محل تجمع بستگان و اقوام مسئولین شده که امورات خود و بستگانشان را رسیدگی می‌کنند وهیچ خدماتی به جانباز و خانواده‌ شاهد نمی‌دهند و سال‌هاست برخورد زشت و توهین‌آمیز با ایثارگران دارند.

البته دیگر چیزی از جانباز و خانواده شهید باقی نمانده؛ بیش از ۴۰سال از انقلاب وجنگ گذشته و اکثر پدران و مادران و همسران شهدا و جانبازان با تحمل درد و رنج مجروحیت فوت شده‌اند.

تعدادی هم که الان هستند اکثرا مشکلات شدید تنفسی و گوارشی دارند. خیلی آز آنها دچار سرطان‌های مختلف شده و با معلولیت و پیر و ناتوان شده‌ و گوشه منزل و یا آسایشگاه‌ها آخرین روزهای عمر با زجر و درد و تنگدستی و رهاشده‌گی می‌گذرانند.

شاید تا چندسال دیگر هیچکدام از اقوام شهدا و ایثارگران در این دنیا نباشند، آخر این ساختمان‌های بزرگ و تجملاتی را برای چه کسی می‌سازند؟

با تصویب طرح حمایت جامع ایثارگری بعد از ۴۰ سال از انقلاب و جنگ که بین دولت ومجلس و شورای نگهبان دست به دست شد، و هنوز بعضی از بندهای آن معلق مانده ولی با اعمال این طرح جامع دیگر نیازی به این بنیاد و مسئولین […] نیست.

اگر طرح اجرا شود این همه هزینه سرسام‌آور براین نهاد تحمیل نمی‌شود و این مرکز حمایت از […] و مسئولین و خانواده مدیران اداری و خانواده‌‌ی آنها البته با سوء استفاده از نام شهداء و جانبازان تعطیل می‌شود.

کافی است به‌ صورت هوشمند طرح جامع را عملیاتی و درب بنیاد را ببندید و نیازی به حضور این همه مسئول و کارمند که حتی یک نفر از خانواده ایثارگران در آنجا حضور ندارند.

عده‌ای […] و وابسته به مسئولین حقوق های نجومی دریافت می‌کنند ولذت میبرند و خانواده شاهد وجانبازان را زجر میدهند و در فقر و تنگدستی و نپرداختن هزینه های دارویی و درمان به حال خودرها کرده و مشغول امورات خود هستند.

باید امور خانواده شاهد و جانبازان طبق قانون برای همه آنها به صورت اتوماسیون هوشمند بدون دخالت پرسنل عملیاتی شود؛ تا لااقل اینقدر هزینه‌های مختلف و [زمینه‌ی] رانتخواری و ارتشاء و اختلاص و غارت املاک بنیاد و تقدیم ملک به مسئولین و رانتخواران دولتی متوقف شود.

این املاک‌ حق خانواده شاهد و جانبازان فاقد مسکن است که زیر کرایه آپارتمان کمرشان شکسته و توان پرداخت کرایه مسکن را ندارند و بنیاد املاک بنیاد را هدیه و یا با مبلغ ناچیز بصورت بلند مدت به مسئولین ظاهرا شاخص واگذار می‌کند بنیاد سازمان حمایتی مسئولین است نه امورات شاهد و جانباز و ایثارگر .واقعا متاسف هستیم برای این نهاد فاقد کارایی برای خانواده‌های ایثارگران.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام چه نظری بدهم که اثر کند ، جانا سخن از زبان ما می گویی، ،رزمنده دفاع مقدس هستم بعد از چهل سال هنوز سهام عدالت به من نداده اند ، دریغ از کوچکترین خدمتی ، اون طرح جامع حمایت از ایثارگران رو هم بگذارید دم کوزه ، ما دیگر کاملا از شماها قطع امید کرده ایم ، در آمریکا وزارتخانه ای به اسم وزارتخانه کهنه سربازان دارند که به تمام سربازان امریکا فارغ از درصد جانبازی اینجور چیزها به تمام کسانی که از جنگ برگشته اند خدمت رسانی میکند ، مرگ بر آمریکا، اما اینکارش را باید تحسین کرد ، کاش مسئولان ما هم همانطور که از موشک ها پهبادها الگو برداری میکنند، از این کار بشردوستانه آنها الگوبرداری کنند ، طرح جامع را خواهشمندم اجرایی کنید ، آخه به چه زبانی باید به شماها التماس کنند که قانون مصوب مجلس را اجرایی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا