خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به مناظره‌ی ترامپ و بایدن

واکنش‌های توییتری به نخستین مناظره‌ی دونالد ترامپ و جو بایدن را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

سیدعطاءالله مهاجرانی: ‏در مناظره شگرد موفق بايدن وقتى بود كه او به شكل مستقيم و با نگاه به دوربين با مردم آمريكا صحبت مى كرد. از اين شيوه چندبار به خوبى بهره برد. ترامپ هم انگار همان ترامپ صفحه توييتره ، از شاخه به شاخه پريدن و شارلاتانيسم مندرس در مناظره و :
درختى كه تلخ است وى را سرشت…

مهدی محمدی: ‏این بهترین خلاصه از مناظره دیشب بایدن و ترامپ است. بایدن به او می گوید می شود خفه شوی؟! آدم های محترم در امریکا آرزو کرده اند کاش مردم جهان این مناظره را ندیده باشند!

مهرداد فرهمند: ‏می گن آدم که سنش بالا می ره، دوباره بچه می شه. نمونه اش مناظره دیشب ترامپ و بایدن. عین دو تا بچه دبستانی بودن که سر مداد پاک کن دعواشونه.

بهمن کلباسی: ‏«آبروریزی برای آمریکا» عبارتی که بسیاری از ناظران و رسانه‌ها در نیم ساعت پس از مناظره ‎#ترامپ و ‎#بایدن به کار بردند. ‎

فائوست: ‏برنده مناظره ترامپ و بایدن کسانی بودن که بیدار نموندن برای دیدن این مزخرفات.

پیام برازجانی: ‏نتایج نظرینجی شبکه سی بی اس نشان می‌دهد ۸۳٪ مردم امریکا از اتفاقات اولین مناظره استقبال نکردند، هرچند در این بین بایدن توانسته رضایت بیشتری را جلب کند، اما چون به ‎#ترامپ برای ایجاد شغل امید بیشتری دارند فعلا وضعیت به نفع اوست

امیر فهیمی: ‏مناظره امشب ترامپ و بایدن احتمالا به اندازه مناظره های سال 88 برای مردم ایران مهمه یا مهم جلوه داده میشه.

سعا: ‏از نظر من همینکه ‎#بایدن زوال عقلش رو کنترل کرد و سوتی نداد، برنده مناظره بود.
من همش می‌ترسیدم مجری رو با ترامپ اشتباه بگیره.

کافِ عین: ‏ترامپ رییس‌جمهور خوبی برای ایالات متحده نیست، شک ندارم. سوالم این است که ما باید به «رییس‌جمهور خوب برای ایالات متحده» فکر کنیم یا «آن کسی که اگر رییس‌جمهور ایالات متحده شود برای ما خطر کم‌تر یا سود بیشتری دارد»؟
فرض کنیم بایدن در مناظره پیروز باشد. دلمان خنک می‌شود. سود هم دارد؟

حسن عابدینی: ‏ترامپ 74ساله که در لفاظی ید طولایی دارد در نخستین ‎#مناظره با بایدن 77 ساله به همه پرید حتی به مجری کریس والاس 72 ساله وابسته به شبکه فاکس نیوز که مورد علاقه اش هم بود.
مجری چند بار از ترامپ خواست اجازه بدهد برنامه را او اجرا کند نه رییس جمهور.
‎#امریکا_بدون_بزک

امیرعلی ابوالفتح: ‏مناظره ‎#ترامپ و ‎#بایدن نشان داد بیش از این که ‎#امریکا به تغییر “کارگزار” نیاز داشته باشد، نیازمند تغییر در “ساختار” است؛ آن هم تغییری اساسی.

محسن عبداللهی: ‏بایدن حداقل تُپق نزد ولی خیلی هم خوب نبود اما ترامپ همانی بود که انتظار داشتیم. در کل این مناظره رو ترامپ ۶۰ به ۴۰ از بایدن بُرد.

سرباز: ‏مناظره دیشب ترامپ و بایدن، دقیقا نشان‌دهنده وضعیت واقعی جامعه امروز ‎#آمریکا ست… سر در گم و مشوش، پرخاشگر و بی‌منطق، سرشار از دروغ و نیرنگ، رو به افول در تمام شاخص‌ها، نا امیدی از آینده و…
در نهایت هم که بایدن گفت: خفه‌شو…
🙂

محمدجواد معنوی: ‏هنوز کسی نگفته مناظره آشفته بایدن و ترامپ نشان افول و اضمحلال آمریکا در اثر سیاست های هوشمندانه جمهوری اسلامی بوده؟

یوسف عزیزی: ‏با صحبت‌های لحظات آخر مناظره بایدن و ترامپ در مورد قبول یا رد نتیجه انتخابات، اگر میتوانستم حتما این چندماهه تا مشخص شدن نتیجه انتخابات در آمریکا را خارج از آمریکا میگذراندم!!

گرمازده: ‏بایدن تو مناظره با ترامپ گفته انشالاه؟ هر وقت تونست بگه اثبات شیئ نفی ما عدا نمیکنه اون وقت

کُ‌کا: ‏اگه ‎#مناظره بایدن و ترامپ می رفت سر بحث سلامت اخلاقی……
آخ که چه مناظره ای می شد

سکوت شیشه‌ای: ‏قشنگترین قسمت مناظره دیشب😄ترامپ داره میگه من مالیات را میدم و خواهید دید
بایدن به ترامپ میگه: کی انشالله؟؟ (when انشالله؟)
دوسه قدم مانده به حسینه کردن کاخ سفید :))

الهام عابدینی: ‏۱) جدا از آن لحظات هیجانیِ ‎#مناظره و “خفه‌شو گفتن‌ها”، ۴ لحظه کلیدی بود که ممکنه بر رای‌دهندگان خاکستری تاثیر بذاره
۱. پاسخ ترامپ درباره گزارش نیویورک تایمز درباره تخلف احتمالی مالیاتی: “نمی‌خواهم مالیات بپردازم”
۲. انتقادهای شدید بایدن از عملکرد ترامپ درباره مقابله با کووید
‏۲) ترامپ چندین بار مسائل خانوادگی بایدن را وسط کشید و حتی به موضوع اعتیاد پسر بایدن اشاره کرد
۴. ترامپ، حامیان برتری نژادی سفیدپوستان را محکوم نکرد. در واقع از محکوم کردن آن‌ها، امتناع کرد.

علیرضا صلواتی: ‏برای اولین بار در تاریخ یک رئیس‌جمهور مستقر آمریکا رودررو دلقک، دروغگو، مترسک پوتین خطاب شد و دوبار خفه‌شو شنید!
‎#مرثیه‌ای_برای_دموکراسی

برادر رحیم: ‏حالا انقدر مناظره ی ‎#ترامپ و ‎#بایدن رو مسخره نکنید!
نه که مناظرات انتخاباتی خودمون سطحش خیلی بالائه!!!!

محمدرضا شواخی زواره: ‏در مناظره وقتی ترامپ وسط حرف‌های رقیبش پرید، بایدن عصبانی شد و خطاب به ترامپ گفت: خفه شو مرد! چقدر ورّاجی می‌کنی.
بایدن وقتی ترامپ گفت «بگو قضیه اینکه پسرت از همسر شهردار مسکو ۳.۵ میلیون دلار پول گرفته چیست»، گفت: خیلی سخت است آدم بخواهد با این دلقک حرف بزند.
‎#مناظره_فیل_و_الاغ

مهدی خانعلی‌زاده: ‏نکته‌ی محوری مناظره، تاکید و تمرکز ترامپ بر محور اقتصاد و تحلیل همه‌ی وقایع بر این مدار بود. خلاصه‌ی حرف ترامپ این بود که چرخِ محیط زیست و مقابله با نژادپرستی و غیره بچرخد ولی چرخ کارخانه‌ها هم بچرخد.
از طرفی، بایدن توانست کلیشه‌ی “پیرمردِ سست و آلزایمری” را بشکند.

نیکولاس: ‏مجری چقد دقیق سوال میپرسه از ترامپ و بایدن
بعد مجری های مناظره تو‌ایران مثل ماست میمونن

بنجامین آزاد: ‏منتظرم بعد از مناظره تلویزیونی ترامپ و بایدن، ترامپ سوار وانت نیسان آبی بیاد بیرون و پیروزی خودشو جشن بگیره.

مهدی: ‏طنز ترین برنامه دنیا مناظره ترامپ و بایدن هست جوری که این ها باهم حرف می زنند دعوا می کنند بچه های کلاس اولی حرف نمی زنند قبول کنید فقط مونده بود موهای هم دیگه هم بکشن😂

بلبل خوش‌الحان: ‏اولین مناظره ‎#بایدن و ‎#ترامپ رو مردم عادی هم به راحتی میتونن تحلیل کنن و نیازی به مفسران زبده عالم سیاست نیست.
فقط ازجهت ترجمه زبان انگلیسی به فارسی بگم که خیلی از واژه‌ها وقتی به فارسی ترجمه میشن به خاطر تفاوت زبان مسخره و توهین‌ به نظر میان اما درکانسپت زبان انگلیسی توهین نیست.

پاگنده: ‏بایدن نصف مناظره امشب رو اختصاص داد به گرفتن یقه ترامپ درباره عواقب ویروس چینی. انگار ترامپ این ویروس رو در دنیا پخش کرده و سلاح بیولوژیکی دولت کمونیست چین (رفقای حزب دموکرات) نبوده.

رحمان قهرمان‌پور: ‏در ‎#مناظره_ترامپ_بايدن ،‎#بایدن شگفتی نیافرید اما فراتر از حد انتظار ظاهر شد. ‎#ترامپ برنده قاطع نبود اما شکست هم نخورد. مناطره برنده قاطع نداشت اما در مجموع بایدن کمی بهتر ظاهر شد. اما در نگاه کلی معادله انتخابات 2020 باز هم پیچیده تر شد چون رقابت دو نامزد نزدیک و نزدیک تر می شود.

ریحان: ‏انقدر که جوان ایرانی منتظر مناظره فردای ترامپ و بایدن هست، جوان آمریکایی [براش مهم] نیست.

مازیار خسروی: ‏‎#ترامپ یاد و خاطره ‎#احمدی‌نژاد و ‎#مناظره‌ ۸۸ را زنده کرده. دائم می‌پرد وسط حرف ‎#بایدن و این هم تند تند بهش می‌گوید دروغگو.

آلان ویسی: ‏تموم شد!
مخلص کلام:
عصبیت ‎#ترامپ، آرامش و خنده‌های ‎#بایدن و تشتت ترامپ و حملات مکررش به مجری و بایدن، نتیجه این مناظره رو کاملاً به نفع بایدن برگردوند.

تنها مانده: ‏واقعا بیدار موندید و مناظره بایدن و ترامپ رو دیدین؟
مگه فوتباله که نتیجه وسط زمین معلوم بشه.
یکماه دیگه اون رای الکترال معلوم میکنه که این حرفها مفته.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. من که توییت و ماهواره ندارم اخه میگن غیر قانونی هستند, تو این فکرم که ……..
    ترامپ من را یاد کسی انداخت ‘نمی دنم ایرانی بود یا خارجی .پیری است دیگه یادم نمیاید.شما یادتان میاد?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا