خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس مازیار لرستانی (شهره سابق) را با پدرش در بچگی ببینید

نمناک نوشت: مازیار لرستانی، ( شهره لرستانی  سابق) به بهانه ابراز دلتنگی برای پدرش، عکسی از دوران کودکی خود منتشر کرد که برای اولین بار چهره او را در این سن نشان میداد. این عکس قدیمی یا بهتر بگوییم عکس کودکی مازیار لرستانی در آغوش پدرش، بازیگر سریال سه در چهار را در سالهای بسیار دورتر از شهرت نشان میدهد و برای مخاطبان، دیدن این چهره از او جذابیت داشت.

مازیار لرستانی با انتشار این عکس نوشت:

من بغل پدرم

محتوای بنری - ابان ماه (2) - 300x250

بابا جانم… این روزا خیلی دلم برات تنگ شده

هرچی بیشتر میگذره جای خالیت بیشتر حس میشه…

بابا الان کجایی؟

خیلی بهت نیاز دارم

مازیار لرستانی

مختصر بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی متولد 31 خرداد 1345است. نام سابق او «شهره صالحی لرستانی» بوده که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم، این بازیگر اصالتا لر می باشد،پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و یک برادر دارد.

او فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و 17 نمایش را به کارگردانی خود بروی صحنه برد سپس خود نیز کم کم وارد بازی شد و در سال 1365 با سریال «اُغُر بخیر» اولین بار وارد قاب تلویزیون و با فیلم «نیاز» وارد سینما شد.

در مورد فیلم های مازیار لرستانی می توان گفت که او تا کنون در فیلم های مختلفی مانند امام علی (ع)، مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، زیر درخت هلو، اخراجی‌ها و… بازی و آثاری چون عمه ماه منیر، بی بی خاتون، باور آرامش، تولد جنجالی و… را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. متاسفانه مردم خوبی نداریم همینکه طرف یه مشگلی براش پیش آمد شروع کردند به پیش داوری کردن و چرت گفتن. وگرنه مازیار لرستانی همون بازیگر خوب قبلی هستش فقط با شرایط جدید. امیدوارم در زندگی جدید هم موفق باشند

    22
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا