خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح دادستان درباره کلیپی در حاشیه اجرای طرح رعد

علی القاصی مهر، دادستان تهران در مورد انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه علی القاصی مهر گفت: در مورد سارقینی که آن خانم را مورد ربایش و اموالش را سرقت کرده بودند، احدی از متهمین بلافاصله در صحنه جرم دستگیر و  قرار بازداشت موقت توسط بازپرس جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

القاصی تصریح کرد: دو نفر از سارقین همدست وی نیز که متاسفانه در حین تعقیب و گریز مامورین فرار می کنند، شناسایی  و دستور دستگیری آنها هم صادر شده و دادستانی بر سرعت عمل در دستگیری این افراد تبهکار به پلیس تهران تاکید ویژه کرده است که اقدامات در جهت دستگیری آنها مستمراً تحت رصد و پیگیری دادستانی تهران قرار دارد.

دادستان تهران خاطرنشان‌ کرد: خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم می باشد و دستگاه قضایی هیچ ملاحظه ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و در راستای تاکیداتی که ریاست قوه قضائیه داشتند پرونده این دسته از مخلین نظم و امنیت به طور ویژه،سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آنها داده نمی شود.

بر اساس این گزارش هیچ کدام از این متهمین در حالت مرخصی از زندان نبودند و یک نفر از آنها سابقه زندان دارد ضمنا دادستانی  تهران طی تماس تلفنی با شاکیه در جریان آخرین وضعیت وی قرار گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا