خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موبایل، «وسیله آلودگی که در جیب هایمان داریم»؟!

حاج منصور ارضی، مداح معروف حامی احمدی نژاد در دو انتخابات 84 و 88، در سخنانی درباره ی تاثیر گناه، گفت «تمام ما تقریبا وسیله‌ی آلودگی را در جیب هایمان داریم»؛ به نظر می رسد منظور او از وسیله ای که در جیب ها دارند، موبایل باشد.

به گزارش انصاف نیوز، او در بخشی از مراسم دعای کمیل 20 فروردین ماه در حرم عبدالعظیم حسنی گفت: «یک ترک اولی از حضرت آدم علیه السلام که حامل ولایت امیرالمومنین علیه السلام بود باعث برهنگیش شد ، سیصد سال گریه کرد تا بخشیده شد ، من و تو اینجا چند لحظه گریه می‌کنیم خدا ما را می‌بخشد، واقعا امت مرحومه هستیم، در این همه آلودگی هستیم و تمام ما تقریبا وسیله‌ی آلودگی را در جیب هایمان داریم اما خدا ما را باز می‌بخشد. خدا برای ما مناجات، گریه بر امام حسین علیه السلام و تمام خوبی‌ها را تهیه دیده است ، ما هم برای خودمان تهیه دیده ایم، کدام درست است؟ ابزارهایی را که که جنبه‌ی گناه دارد را کنار بگذار، وقتی این کار را کردی و در خانه‌ی خدا آمدی، خدا هم عیب هایت را با سحاب رحمتش می‌پوشاند».

منصور ارضی همچنین هفته ی قبل از آن نیز که سایت قدیم الاحسان منتشر کرده، درباره ی وضعیت برخی از نهادها که از آنها نامی نبرده، گفته است: این شعار اقدام و عمل را اگر مسئولیتی داری باید انجام دهی ولی اگر مسئولیت خاصی نداری حداقل در بندگی خدا که می‌توانی استفاده کنی . در بعضی از دستگاه‌های ما بی دینی گل کرده است. روایت است روزی می‌آید که حفظ دین مانند نگه داشتن آتش در دست است ، برای همه دعا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا