خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دولت از پول ما خسارت طمع شما در بورس را می‌دهد!

یکی از مخاطبان انصاف نیوز با نام مستعار «هالو» در کامنتی ذیل خبر «با اعتماد به رئیس جمهور همه‌ی دار و ندارم را از دست دادم» نوشت:

آقا خدا وکیلی تو بد دوره ای، تو بد کشوری و عجیب مردمی گیر افتاده‌ایم.

برادر گرامی!

تو یک ذره با خودت فکر نکردی در شرایط بد اقتصادی کشور و سوء مدیریت و شیوع کرونا که تمام بورس‌های مطرح دنیا با سقوط شاخص مواجه‌اند، چرا بورس ایران با رونق و صعود شاخص‌ها روبرو است؟

فکر نکردی که حالا طلبکارانه مسئولین را مقصر می‌دانی آن هم مسئولانی که چهل سال [خیلی دروغ گفته اند] یا اینکه طمع ورزی، با عرض پوزش، حرص پول مفت شما به روی آوردن به چنین معامله ای وادار ساخت؟

شما که اینقدر به رییس جمهور و سخنانش اعتماد و حرف شنوی داری ، آن زمان که مثلاً درخواست انصراف از یارانه داد سمعاً و طاعتاً گفتی؟

حالا هم زیاد ناراحت نباش، این کشور سال‌ها است گرفتار مدیران احمق و مردم رند است. چند صباح دیگر که همچون طمع ورزان موسسات مالی توی خیابان ریختید، دولت محترم از پول بقیه مردم که در خزانه است خسارات شما طمع کاران بورسی را نیز جبران می‌کند.

تا مشخص شود اداره این کشور در دست مدیران فاسد و نالایق و بخشی از مردم رند و طمع کار (دلالان ملک و ماشین، کارچاق‌کن‌ها، اختلاسگران، زمین خواران و…) است و مابقی مردم تلاشگر و زحمتکش جز کار و تلاش و زندگی حداقلی نصیبی ندارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر بورس نمی رفتند پس برای حفظ ارزش پولشان کجا می رفتند؟
    طلا و سکه و دلار یا زمین و ساختمان ؟
    این آقا متوجه نیستند که بورس موتور محرکه اقتصاد کشور هست و آن دسته از آدم هایی که به فکر مملکت و حفظ ارزش پولشان بودند رفتند سراغ بورس و مثل بقیه مردم بی فکر سمت دلار و طلا نرفتند.
    فرق بین بازار مولد و غیر مولد را نمی دانند.

    4
    1
  2. صحبت هالو کاملا از روی ندانستن است. بورسهای دنیا ضرر کردند چون تولید آنها کم شد اما بورس ایران افزایش چون با افزایش دلار ارزش دارایی شرکت ها افزایش داشت.

    3
    1
  3. چرت گفته اتفاقا من خودم به شخصه از سر دلسوزی رفتم توی بورس دلم به حال خودم و مردمم سوخت اگر پولم میبردم توی دلار الان دلار یک ریال گرونتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا