خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش عیسی آل‌کثیر به محرومیت عجیبش

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای بازی با النصر بسیار انگیزه داشته اما محرومیتش او را شوکه کرده است.

به گزارش ایسنا، عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر شادی بعد از گلش از سوی AFC به مدت ۶ ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است در گفت‌وگویی تلویزیونی و کمتر از یک ساعت مانده به بازی پرسپولیس – النصر اظهار کرد:  زبانم نمی‌چرخد. نمی‌دانم چه بگویم. در اتاق هتل بودم و برای جلسه قبل از بازی پایین رفتم. بازیکنان قضیه را گفتند و من نمی‌دانستم. از آقای گل‌محمدی پرسیدم که گفتند این اتفاق افتاده است.

او که به سختی و با ناراحتی صحبت می‌کرد، ادامه داد: باشگاه و آقای پیروانی پیگیر قضیه بودند ولی متاسفانه یک ساعت قبل از بازی این خبر را دادند که هیچ کاری نتوانیم بکنیم و به بعد از بازی موکول شود. پرسپولیس یک نفر نیست و ۴۰ میلیون نفر است. مطمئن باشید با این کارها نمی‌توانند برای تیم‌شان تعصب بخرند. بازیکنان و هوداداران پرسپولیس به تیم‌شان عشق و تعصب دارند. توکل بر خدا. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم این بازی را ببریم.

او درباره هودارانش که بعد از بازی‌های پرسپولیس به در خانه پدر و مادرش می‌روند هم بیان کرد: آن‌ها در این چند بازی برای من سنگ تمام گذاشتند و شادی‌شان را با خانواده‌ام تقسیم کردند. از همه آن‌ها و تمام مردم ایران تشکر می‌کنم که در این چند وقت به ما تبریک گفتند. فقط خدا می‌داند چقدر برای این بازی انگیزه داشتم. این لابی است و نمی‌دانم چه کار باید کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. کار کثیف عربستانی هست و بس. ان ها همیشه از دلارهای نفتی اشان در زدوبندهای مختلف بر علیه ملت و دولت ایران اقدام کرده اند. این هم نمونه ای دیگر از اعمال ناجوانمردانه آنهاست.
    در وزنه بردار یادتان نمی ره چطور قهرمان سنگین وزن ما را سه بار زیر وزنه سنگین بردند تا مدل طلا را از دست اش خارج کنند.
    عیسی به هیچ عنوان حرکت ضد نژادی مانند تمام ایرانیان سراسر دنیا نخواهد کرد و نبوده. و این یه تهمت بزرگ مانند تروریست خواندن بزرگترین دشمن تروریست در دنیا که بهانه ای بیش برای به شهادت رساندن او- سردار دلها سلیمانی قهرمان- شد، می باشد.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا