خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش جوانفکر به مصاحبه‌ی حجاریان با انصاف نیوز

علی‌اکبر جوانفکر، از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارنظر اخیر سعید حجاریان در گفت‌وگو با انصاف نیوز [لینک] در یادداشتی تلگرامی با عنوان «هیس!» نوشت:

سعید حجاریان: من به دفعات گفته‌ام دروغ یکی از عوامل اصلی این وضعیت نابهنجار ماست که بی ‌اعتمادی از نتایج آن است. واقعیت این است هم احمدی‌نژاد دروغ گفت و هم روحانی!

چند نكته در باره این ادعا:

1 بی اعتمادي امروز مردم ایران ثمره اعتماد دیروز آنها به آقای سید محمد خاتمی است که با حمایت مطلق از آقای حسن روحانی، موجب قرار گرفتن کشور در لبه پرتگاه سقوط کامل شده است.

2️ در هم آمیختن حق و باطل و راست و دروغ، به معنای حمایت از حق و راستی و راست گویی نیست، بلکه تلاشی در جهت تخفیف دروغ و تطهیر دروغگو است که نه فقط در همه جای دنیا مذموم ترین عمل غیرانسانی محسوب می شود بلکه در دین مبین اسلام نیز گناهی کبیره و ریشه بدی ها و مایه تباهی ایمان شمرده شده است.

3️ با کمال تاسف و تالم باید پذیرفت که امروز در هر محلفی و در هر خانه و کوی و برزن و خیابانی، سخن از دروغگویی آقای حسن روحانی است که با حمایت صریح و غیرقابل انکار اصلاح طلبان و شخص آقای سید محمد خاتمی و امثال سعید حجاریان بر کرسی ریاست جمهوری نشسته و زندگی ملت و آینده یک نسل را به تباهی و ویرانی کشانده است.

4️ آقای حجاریان با دروغگو خواندن دکتر احمدی نژاد مظلوم و آقای حسن روحانی تلاش مذبوحانه ای را به انجام رسانده است تا با در هم آمیختن حق و باطل بر زشتی بطلان دروغگویی رئیس جمهور مورد حمایت خود سرپوش بگذارد.

5️ وقتی آقای حجاریان روحانی را که با حمایت خودشان بر سر قدرت نشانده اند دروغگو می خواند، بدون آنکه متوجه باشد بر بطلان خویش مهر تایید می زند. هرچند که برای پی بردن به بطلان آقای حجاریان و باند مدعیان اصلاح طلب در کشور مستندات فراوانی وجود دارد که از هر کودکی سئوال شود چند نمونه آن را ذکر خواهد کرد.

6️ تبری جستن اصلاح طلبان از روحانی و دولت وی و انداختن توپ مشکلات کشور به زمین دیگری، حلال هیچ مشکلی از آنها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نیست و باید به آنها متذکر شد که هرچه در این باتلاق دست و پا بزنند، بیشتر فرو خواهند رفت.

7️ ذات حقیقت جوی انسان، دروغ و دروغگو را دفع می کند و جذب راستی و راستگویی می شود. بر اساس این اصل و قانون آفرینش، امروز می توان به روشنی فهمید که مردم چه کسی را دفع و به سوی چه کسی جذب شده اند.

8️ باند اصلاح طلبان و در راس آنها آقای سید محمد خاتمی و دولت مورد حمایت او باید پاسخگوی صدها پرسش اساسی در خصوص فریب کاری ها و تلاش های به عمل آمده در جهت مسلط کردن دشمنان قسم خورده این سرزمین بر سرنوشت ملت ایران باشند.

9️ دروغ گویی ثمره زبونی، ترس و حقارت است. این در حالی است که دوست و دشمن بارها به شجاعت، ذکاوت و هوشمندی دکتر احمدی نژاد در تصمیم گیری و بیان نظرات و دیدگاههای خود شده اند. بنا بر این تیر اتهام دروغگویی، هرگز به چنین کسی اصابت نخواهد کرد.

10 بزرگترین دروغ را آقای روحانی با سه بار سوگند جلاله گفت که تاکید کرد که سالهای دولت مردمی دکتر احمدی نژاد دیگر تکرار نخواهد شد اما او به تدریج فهمید که چاره ای جز بازگشت به سیاست های منطقی همان سالهای دولت قبل ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا