خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد مدیرمسئول جمهوری اسلامی از بیانیه چهار امام جمعه

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در چند روز گذشته که تنور جنگ قره‌باغ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان داغ شده، تحرکاتی در داخل و خارج ایران به نفع هر دو طرف جنگ مشاهده شده و می‌شود که قابل تأمل است.

بیانیه ائمه جمعه اردبیل، تبریز، ارومیه و زنجان هرچند بیانگر انگیزه‌ای غیر از انگیزه‌های ناسیونالیستی بود ولی از آنجا که اولاً باید در سیاست خارجی وحدت کلمه بر مواضع اقشار و آحاد مردم و مسئولین حاکم باشد و ثانیاً استان‌های آذری‌نشین کشور حساسیت‌هائی وجود دارد که نباید به آنها دامن زده شود.

طبعاً هر اقدامی در چنین شرایط حساسی باید در چارچوب سیاست کلی نظام صورت گیرد تا از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نظر می‌رسد دو حرکت به فاصله حدود ده روز از دو دسته از نماینده‌های رهبری در کیهان و ائمه جمعه که از قضا هر دو به امنیت ملی کشور ارتباط پیدا می‌کنند، بدن حساب نبوده است. به نظر من رهبری معظم باید با تیزبینی ریشه‌های این دو قضیه را واکاوی و برخورد جدی نمایند.

  2. به نظر می‌رسد دو حرکت به فاصله حدود ده روز از دو دسته از نماینده‌های رهبری در کیهان و ائمه جمعه که از قضا هر دو به امنیت ملی کشور ارتباط پیدا می‌کنند، بدن حساب نبوده است. به نظر من رهبری معظم باید با تیزبینی ریشه‌های این دو قضیه را واکاوی و برخورد جدی نمایند.

  3. پررو کردن تجزیه طلبان یعنی همین.
    سالها هندونه زیربغل اقلیت آلتایی گذاشتیم و گفتیم وای شما چقدر زیاد هستید. اینها هم پررو شدند و احساس اکثریت بودن کردند و حالا طبق این اکثریت بودن خیالی باج میخوان

  4. سرطان پان ترکیست به نخبگان مذهبی هم رسیده اگر این بیماری قومیت پرستی کمر ایران را نشکست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا