خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا توپخانه‌ی دشمن به سمت اختر است؟

محمدرضا رزاقی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز درباره‌ی برخی ادعاها پیرامون نقش میرحسین موسوی در اعدام‌های۶۷ نوشت:

در شرایطی که نخست وزیر سابق حدود ده سال است که محصور می‌باشد و امکان پاسخگویی به اتهامات را ندارد سازمان عفو بین الملل یادش افتاده که ایشان مظنون اعدام‌های سال ۶۷ است و در اقدامی قابل پیش بینی در جهت تکمیل پازل، خانواده‌های بازماندگان این حوادث نیز خواهان شفاف‌سازی آقای موسوی شده‌‌اند.

در این راستا چند سوال مطرح است:

۱ – موسوی ۸۰ ساله محصور با وضعیت جسمانی نه چندان مطلوب شخصا چه کارکردی دارد که در این شرایط موضوع حساب کشی قرار گرفته؟ چه خطر بالقوه‌ای در او دیده می‌شود که یکباره آماج حملات قرار گرفته است؟ سد چه کسانی است که باید شکسته شود؟ آیا باید تمامی سنگرها و نقاط امید و اتکا یک ملت هدف قرار گیرد تا مقاومتی وجود نداشته باشد؟!

۲-کسانی که تقاضای شفاف سازی دارند چرا در مورد ثروت خاندان پهلوی سکوت می‌نمایند و از میلیاردها دلاری که از کشور خارج کردند پرسشی نمی‌کنند؟ خانواده‌های محترم، شایسته است همزمان با تقاضای توضیحات از موسوی و سایرین از سران خائن و وطن فروش «مجاهدین خلق» در خصوص برده‌داری در اردوگاه اشرف و ترورهای بزدلانه و همدستی با صدام و عربستان و… پرسش نمایند. این چه عفو بین المللی‌ست که یکی مظنون است و باید جواب پس دهد ولی مریم رجوی و سایر رفقایش شادان و خندان در اروپا همایش و تجمع دارند و مقام ارشد امنیتی عربستان برایشان سخنرانی می‌کند و آب از آب تکان نمی‌خورد؟! اینها مظنون به چیزی احتمالا نیستند؟ سوالی؟ جوابی؟ اشرف نقض حقوق بشر نبود؟ همین فقره را دنبال کند عفو بین الملل ما راضی هستیم.

۳- موسوی اگر تریبون داشت توضیح دهد (من مخالفتی ندارم) اما رضا پهلوی تریبون دارد، چرا با صدای بلند نقض فاحش حقوق بشر در دوران پدر خود را محکوم نمی‌کند؟! البته انتظاری نیست چون کل هویتش از آن پدر است و الا خود را شاهزاده معرفی نمی کرد .

۴ – تخطئه و چالش کشیدن زبونانه مرد محصور و امثالهم از سوی این افراد نشان می‌دهد که: اینجا چراغی که نه، چلچراغ‌ها روشن است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کافیست اینستاگرام و فیسپوک را نگاهی بیاندازید تا رشد قارچ مانند شبکه های سلطنت طلب را ببینید. با پول های سعودی و آمریکایی و نهادهای اروپایی و آمریکایی چه رپورتاژهایی برای شاهزاده می روند و هیچ کس نیست که از آنها سوال کند:
    چرا حسین فاطمی را اعدام کرد و مصدق را در حصر ؟
    چرا بحرین را با آن ارتش خفنش و دیپلماسی خفن‌ترش دو دستی بخشید؟
    و کلی چراهای دیگر . . . .

  2. نمردیم و معنی نقطه اتکای ملت رو هم فهمیدیم.
    ثروتی که خاندان پهلوی از ایران خارج کرد! ( لابد از خودشون نبوده چون بنیاد پهلوی کار بازرگانی انجام نمیداد) رو با کشتار دسته جمعی اسیران که نه تنها جنایت بلکه یک جنایت جنگی محسوب میشه مقایسه میکنی؟؟؟

  3. نامه خانواده قربانیان آن قدر ناشیانه نوشته شده که از عبدالله نوری به عنوان وزیر کشور وقت نام برده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا