خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران ترکیه 22 مرداد 1401 | بازی های اسلامی قونیه

پخش زنده والیبال ایران ترکیه 22 مرداد 1401 را با ما ببینید؛ این دیدار در چارچوب رقابت های بازی های کشورهای اسلامی امشب ساعت 20:30 برگزار می‌شود.

به گزارش انصاف ورزشی، در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی که به نوعی المپیک کشورهای مسلمان است، بیش از 4 هزار ورزشکار از 56 کشور اسلامی حضور یافته و در 21 رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه با هم به رقابت می پردازند.

کاروان ورزشی ایران تا پایان روز چهارم رقابت ها با 61 مدال در رتبه دوم جدول توزیع مدال ها قرار دارد. تیم ملی ب والیبال ایران با مربیگری عظیم جزیده در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور یافته است تا چهارمین مدال این بازی ها را برای والیبال ایران به دست بیاورد.

پخش زنده والیبال ایران ترکیه 22 مرداد 1401 | بازی های کشورهای اسلامی قونیه
پخش زنده والیبال ایران ترکیه 22 مرداد 1401 | بازی های کشورهای اسلامی قونیه

پخش زنده والیبال ایران ترکیه 22 مرداد

تیم والیبال ب ایران که چهره هایی چون بردیا سعادت را نیز به همراه دارد در دیدار اول خود سه بر صفر از سد قطر گذشت و دیدار دوم نیز در سه ست پاکستان را شکست داد. امروز نیز در آخرین مصاف ملی پوشان به مصاف ترکیه میزبان و قوی ترین حریف تا اینجای کار خواهند رفت. برای دیدن پخش زنده والیبال ایران ترکیه 22 مرداد 1401 در ساعت 20:30 از لینک زیر استفاده کنید.

لینک پخش زنده والیبال ایران و ترکیه

در این دیدار درحالی که تیم ملی والیبال ب ایران دو ست را برده بود و در آستانه پیروزی در ست سوم قرار داشت، با نتیجه 3 بر 2 به نفع ترکیه میزبان به پایان رسید و ایران با وجود شکست به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه پایانی والیبال بازی های کشورهای اسلامی شد و تنها این نتیجه باعث صعود دراماتیک ترکیه به نیمه نهایی شد؛ ایران با آذربایجان و ترکیه با کامرون در نیمه نهایی مصاف خواهند داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا