خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | مناظره تاجزاده و زیدآبادی درباره رئیس جمهور نظامی

احمد زیدآبادی اخیرا مقاله‌ای با عنوان «رئیس‌جمهور نظامی؟» منتشر کرده است. در این مقاله او رئیس‌جمهور نظامی را برای ایران نه‌تنها مفید بلکه گریزناپذیر خوانده است. او می‌گوید هر کسی در ایران در مقام ریاست‌جمهوری قرار بگیرد، اگر حمایت نظامی‌ها را نداشته باشد، هیچ‌کاری نمی‌تواند انجام دهد و مجموعه‌ی تلاش او صرف خنثی‌سازی می‌شود. زیدآبادی با این فکر مخالف است که اگر قدرت سپاه از پشت اعمال شود خیلی بهتر است تا از رو. اما تاجزاده رئیس‌جمهور نظامی را برای کشور خطرناک می‌داند و می‌گوید رئیس‌جمهور نظامی دستاوردهای انقلاب را به باد خواهد داد و جز هرج‌ومرج و انفجار بزرگ راهی برای ملت باقی نمی‌گذارد.

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و سیدمصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره‌ی اول که آبان ماه سال گذشته سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود، بر سر اصلاح طلبی چالش کرده بودند.


فیلم مناظره‌ی جدید این دو با موضوع «رییس جمهور نظامی؟» را که سه‌شنبه ۴ آذرماه در انصاف نیوز برگزار شده است می‌بینید:


بخش دوم این مناظره را در زیر می‌بینید:


رئیس جمهور نظامی؟ | مناظره‌ی تاجزاده و زیدآبادی

عکس | مناظره‌ی دوم تاجزاده و زیدآبادی

توییت انصاف | واکنش‌ها به مناظره‌ی تاج‌زاده و زیدآبادی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من فقط از سخن اقای زیدابادی استقبال میکنم….یکبار همان دولت فائقه وهمه کاره موازی عیبنا ورسما راس کارقرارگیرد وپاسخگوشود…..مگر چیزی هم مانده که از بروزش واهمه داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟

    3
    2
    1. بنده هم با نظر شما موافقم ، رای بی رای ، انتخابات با مشارکت موافقان سیاست های حکومت و بدون حضور مخالفان ، یک دست شدن هر سه قوه با قوه نظامی مسلط و همه با هم ، یا می توانند کاری کنند یا تشت رسوایی شان که قبلاً از بام افتاده بیش از پیش باعث بد نامی و آبرو ریزی برایشان خواهد شد تا ملت تکلیف خودش را بداند ، موش و گربه بازی دولت عیان ضعیف با دولت پنهان مقتدر دیگر بس است .

      3
      3
  2. از انصاف نیوز بعید بود که ویدئو با کیفیت صدا و تصویر پایین بده دست مخاطب.والا من فقط از روی علاقه دنبال کردم وگرنه کشش کمی ایجاد میکنه

  3. در بهترین شرایط اگر فردی در حد خاتمی هم ریاست جمهوری را بگیرد و بخواهد با محافظه کاری پیش برود و از خیل عظیم فرصت طلبان اصلاح طلب نما استفاده کند، شرایط کشور و مردم از حالتی که نیروهای موسوم به ارزشی و اعتدالی بر کرسی بنشینند بدتر خواهد شد. و همه تلاش زیدابادی این است که این مفهوم را به دوستان اصلاح جو تفهیم کند.

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا