خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قالیباف: نیروی انتظامی مثل خورشید است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی در ارائۀ خدمت به مردم و حفظ امنیت آنها مثل خورشید است. سیاه و سفید و خاکستری نمی‌شناسد و به همه یکسان می‌تابد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، “محمدباقر قالیباف” رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز و هفتۀ نیروی انتظامی را به همۀ قهرمانان مخلص، متخصص و وظیفه‌شناس این نیرو تبریک می‌گویم.

وی افزود:‌ نیروی انتظامی در ارائۀ خدمت به مردم و حفظ امنیت آنها مثل خورشید است. سیاه و سفید و خاکستری نمی‌شناسد و به همه یکسان می‌تابد. پلیس به همه یکسان خدمت ارائه می‌کند و هیچکس را بر دیگری برتر نمی‌داند. ⁣

قالیباف ادامه داد :‌ نیروی انتظامی، مظهر امنیت در جمهوری اسلامی است و نخواهد گذاشت که امنیت و آرامش هر کدام از هموطنان عزیز ما در هیچ کجای ایران پهناور به خطر بیفتد.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌در سال‌هایی که توفیق در این مجموعه را داشتم تأکید می‌کردم که هدف ما این است که اگر در مدرسه از فرزندانمان بپرسند که پدر یا مادر شما چه شغلی دارد، با افتخار و سربلندی و با سینۀ ستبر بگوید،  پلیس. حالا امروز مطمئنم که نیروی انتظامی مایۀ افتخار کشور و نماد ارائه بهترین خدمات است. تک تک پلیس‌های ما امروز توأمان مظهر اقتدار و مهربانی هستند. ⁣

وی خاطر نشان کرد: ‌همچنان خود را عضوی از خانوادۀ پرافتخار پلیس می‌دانم و به سال‌ها توفیق خدمت در این مجموعۀ پیشرو، متخصص، فداکار و مهربان افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا