خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای «ستایش» | آذر منصوری

به گزارش انصاف نیوز، آذر منصوری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد در یادداشتی اینستاگرامی درباره ی ماجرای ستایش [لینک به خبر] نوشت:
خبر رفتار غیر انسانی و وحشیانه با کودک 6 ساله ی افغان در ورامین، آن قدر تاسف بار و تلخ و اندوهناک بود که ذهن انسان تصور این جنایت را حتی برای لحظه ای نمی تواند تجسم کند.

تصویر ستایش دخترک 6 ساله و لبخند کودکانه اش که اوج معصومیت و نو شکفتگی او را به تصویر می کشد، پس از این جنایت در صفحات مجازی منتشر شد و پرده از جنایتی دردناک در گوشه ای از کشورمان برداشت.

فرقی نمی کند که این جنایت در کدام نقطه و توسط چه کسی انجام شده باشد، حکایت داستان تلخ و پر غصه ی فرو ریختن ارزش هایی است که بیش از هر چیز جامعه ی انسانی را تهدید می کند.

به طور قطع عامل یا عاملین این جنایت باید طبق قانون شناسایی و مجازات شوند به ویژه که کودک کشته شده از مهاجرین است و حقوق آن ها باید تام و تمام حراست و حفظ شود.

اما فراموش نکنیم که در تحلیل ها به بیراهه نرویم و در صدد توجیه و تبرئه ی رفتار خود ایرانی مان و محکوم کردن غیر ایرانی و عصبیت های نژادی نباشیم.

در چنین حادثه هایی از یک سو باید توجه به حقوق همه ی انسان ها فارغ از قومیت و نژاد و تابعیت و … مدنظر قرار گیرد و از دیگر سو چشم ها را بشوییم و پنبه ها را از گوش خارج کنیم و صداهایی که آرام آرام زیر پوست شهرها در حرکتند را بشنویم و فکر چاره باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا