خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بی توجهی کمیته امداد در مقابل جان و آبروی مردم

یونس دهمرده، کارشناس ارشد علوم سیاسی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «بی توجهی کمیته امداد در مقابل جان و آبروی مردم» نوشت:

چند روز قبل جمعی از مددجویان کمیته امداد که به وسیله یک دستگاه مینی‌بوس جهت دریافت سبد کالا راهی کمیته امداد شهرستان هامون بودند، طی برخورد مینی‌بوس با ترانزیت افغان، دو نفر از این عزیزان کشته و بیش از بیست نفر هم زخمی شدند، تصادف دیروز، تأسف‌آور است؛ انگار ما را دسته‌دسته جمع زده، تا عزت و آبروی نداشته‌مان را به حراج نهایی بگذارند که خدا هم راضی نشد بیش از این عزت مخلوقاتش از بین برود، که در نهایت عزت و ذلت جز به دست او نخواهد بود.

مصاحبه رخشانی، فرماندار هامون خوب بود اما توقع بیش از اینهاست؛ جناب فرماندار! خیلی تندتر، صریح‌تر، عملیاتی‌تر باید با این بی‌تدبیری برخورد شود و بدتر و اسفناک‌تر این‌که صبح روز بعد، تصاویر تجمع مردم برای دریافت سبد کالا در شهرستان هامون، منتشر شده است.

تعجب‌آور است که هیچ ارگان نظارتی دیگری تا این لحظه اظهارنظر و یا اعلام بر تصمیم و برخورد با این موضوع را رسانه‌ای نکرده است؛ گویا مرگ عزیزان‌مان و بدتر از اون لگدمال شدن عزت و آبروی ایرانی‌ها، به موضوعی عادی تبدیل شده و بدتر این‌که تا این لحظه از مدیرکل محترم کمیته امداد هم هیچ عکس‌العملی یا حرکتی مشاهده نشده است؛ نوع عملکرد به شکلی‌ست که فکر می‌کنم وی از موضوع بی‌اطلاع باشند!

حادثه آنقدر تأسف‌آور است که باید رئیس کمیته امداد کشور پاسخگو باشد، البته سؤال این است که چه کسی باید صدای این مردم را به گوش بزرگان کشور برساند؟

حداقل انتظار دلجویی از خانواده‌ها، جبران خسارت، تعیین دیه و پرداخت سریع آن به افراد و خانواده‌ها و برخورد صحیح با عامل این بی‌تدبیری‌ست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا