خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست وزارت بهداشت از دوستداران شجریان

سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تسلیت درگذشت استاد محمدرضا شجریان، گفت: درخواست‌مان از کلیه دوستداران این استاد فقید این است که در جریان برگزاری مراسم خاکسپاری نهایت تلاش و دقت لازم را در رعایت توصیه‌های بهداشتی به کار برند تا شاهد برپایی مراسمی بدون هرگونه خطر ابتلای دسته جمعی به بیماری کووید-۱۹ باشیم.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری با اشاره به درگذشت استاد محمدرضا شجریان، گفت: همانطور که می‌دانید، هنرمند بزرگ و بلند آوازه کشورمان، استاد محمدرضا شجریان چشم از جهان فرو بستند و به دیدار معبود شتافتند. ضمن تسلیت این مصیبت سنگین به ملت ایران و به ویژه کلیه اصحاب فرهنگ و هنر این مرز و بوم، برای این استاد محبوب تاریخ سرزمین‌مان علو درجات و برای خانواده‌شان صبر و سلامتی می‌خواهیم.

وی افزود: در عین حال با توجه به شرایط خاص بیماری در کشور و افزایش چشمگیر خطر شیوع و انتقال ویروس کرونا در تجمعات، درخواست‌مان از کلیه شاگردان، هنرمندان و دوستداران این استاد فقید این است که در جریان برگزاری مراسم خاکسپاری نهایت تلاش و دقت لازم را در رعایت توصیه‌های بهداشتی به کار برند تا با لطف خدا شاهد برپایی مراسمی بدون هرگونه خطر ابتلای دسته جمعی به بیماری کووید-۱۹ باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا