خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واژگونی 2 پراید در آزادراه زنجان – قزوین

خبرگزاری ایسنا نوشت: سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: واژگونی ۲ دستگاه خودرو پراید در آزادراه زنجان – قزوین ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

غلامرضا بخشوده امروز (دوشنبه ۲۷ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساعت ۷:۴۲ صبح حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۳۰ لاین شمالی آزاد راه زنجان – قزوین توسط هموطنان به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب همراه با ست نجات و آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه چهار نفر از سرنشینان خودروی بیان شده مصدوم شدند، اضافه کرد: حادثه بعدی واژگونی خودروی پراید دیگر در لاین شمالی کیلومتر ۷۳ آزادراه زنجان – قزوین بود که این سانحه ساعت ۹:۳۲ دقیقه توسط اورژانس اطلاع داده شد.

بخشوده با توضیح اینکه ۲ تیم عملیاتی چهار نفره از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی در این حادثه اعزام شدند، گفت: در این سانحه نیز ۲ نفر از سرنشینان مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا