خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسامی گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال

ایرنا نوشت: اعضای هیات مدیره استقلال برای انتخاب سرمربی این تیم کار سختی پیش رو دارند و باید در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه مورد نظرشان را برگزینند.

شرایط این روزهای استقلال مساعد نیست و این تیم در کانون توجه و حاشیه قرار دارد.

پس از برکناری «احمد سعادتمند»، «احمد مددی» به عنوان سرپرست موقت استقلال انتخاب شد و اگرچه این انتخاب با انتقادات زیادی همراه بود اما به طور حتم او کار سختی را در سمت جدید خود پیش رو خواهد داشت.

احمد مددی با مشورت و توصیه هیات مدیره باشگاه استقلال  سخت در تلاش است در سریع‌ترین زمان ممکن سرمربی جدید را انتخاب کند تا تکلیف نیمکت آبی‌ها برای لیگ بیستم مشخص شود.

آلکساندر نوری

مرد دو رگه ایرانی و آلمانی مدت‌هاست نامش به عنوان سرمربی استقلال مطرح می‌شود اما هنوز هیچ اتفاق خاصی درباره آمدن او به ایران رخ نداده است.

احمد سعادتمند که چند روز پیش ادعا کرده بود با نوری به توافق رسیده است، با تکذیب مذاکره از سوی نوری غافلگیر شد.

مدیران ارشد استقلال همچنان به حضور وی در ایران و نشستن روی نیمکت استقلال علاقه‌مند هستند اما دو مشکل بزرگ برای تحقق این امر وجود دارد.

اول اینکه نوری اعلام کرده است پولش را به حسابش در آلمان واریز کنند اما استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند پولش در ایران واریز می‌شود. نوری اعتقاد دارد در صورتی که پول در حساب ایرانی وی واریز شود برای انتقال آن به آلمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

دومین موضوع مطرح شده میان طرفین اعضای کادر فنی است و نوری اعتقاد دارد تمامی نفرات را شخصا باید انتخاب کند.

جواد نکونام

سرمربی فولاد خوزستان برای استقلالی شدن طرفداران زیادی در هیات مدیره باشگاه استقلال دارد. ظرف ۴۸ ساعت گذشته سه مقام مسوول در باشگاه استقلال با وی برای حضور روی نیمکت استقلال صحبت کردند.

علاوه بر اینکه مدیران باشگاه و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان حضور وی را تکذیب کرده‌اند خود او برای تصدی این پست مردد است. به طور حتم او دوست ندارد اتفاقاتی که برای مجیدی و سعادتمند رخ داد برای او و مدیرعامل بعدی استقلال تکرار شود.

محمد تقوی

محمد تقوی همچون روزهایی که آندره‌آ استراماچونی از استقلال رفت، یکی از گزینه‌های نیمکت مربیگری آبی‌پوشان است. او برنامه‌ خود را برای نشستن بر روی نیمکت استقلال به رییس هیات مدیره باشگاه استقلال ارائه کرده است.

اگرچه صحبت‌هایی زیادی میان طرفین صورت گرفته است اما تقوی بنا به دلایلی نباید شانس زیادی برای استقلالی شدن داشته باشد.

محمود فکری

محمود فکری در نساجی مازندران نتایج خوبی گرفت و نشان داد می‌تواند در آینده نه چندان دور گزینه جدی استقلال باشد.

او اگرچه با نساجی مازندران قرارداد دارد اما مدیران این تیم که همگی استقلالی هستند اعلام کرده‌اند در صورتی که استقلالی‌ها بخواهند رضایت‌نامه فکری را صادر می‌کنند. البته فکری در هیات مدیره استقلال فقط یک رای موافق دارد.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی که تا همین چند هفته پیش گزینه و مربی محبوب هیات مدیره استقلال بود به واسطه استعفای بدموقع خود حامیان زیادی را در بین مدیران ارشد استقلال از دست داده است.

در حال حاضر فقط یک عضو بانفوذ هیات مدیره باشگاه استقلال طرفدار پرو پا قرص مجیدی است و اعتقاد دارد او شناخت کاملی از استقلال دارد و می‌تواند این تیم را در لیگ بیستم به موفقیت برساند.

سایر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بر  این باور هستند مجیدی همچون احمد سعادتمند در از دست رفتن قهرمانی جام حذف نقش مهمی را ایفا کرد.

البته یکی از مدیران ورزش علاقه‌مند به حضور فرهاد مجیدی بر روی نیمکت استقلال است و این دیدگاه را دارد او با توجه به حضورش در فصل گذشته می‌تواند استقلال را به آرامش رسانده و موفق کند.

احمد مددی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال امروز درباره انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان گفته است که در جلسه هیات مدیره در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا