خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه نیکولاس مادورو خطاب به «مردم جهان»

نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا نامه‌ای خطاب به “مردم جهان” در خصوص پاسخ دولتش به تحریم‌های یکجانبه‌ واشنگتن علیه کشورش، منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در این نامه به تاریخ دوم اکتبر که روز جمعه از سوی خورخه آریزا، وزیر امور خارجه دولتش در توئیتر منتشر شد در خصوص تدابیری که مجلس ملی موسسان ونزوئلا تصویب کرد نظیر قانون ضد محاصره برای توسعه ملی و تضمین حقوق مردم ونزوئلا توضیح داده است.

مادورو گفت، این قانون”اجازه به ایجاد مکانیزمهایی با هدف بهبود درآمد ملت خواهد داد”. او اضافه کرد، مشوقهایی می توان برای “تحریک فعالیت اقتصادی داخلی” و حمایت از سرمایه گذاری خارجی به وجود آورد.

رئیس جمهور ونزوئلا در عین حال تاکید کرد، این کشور برای برگزاری انتخابات پارلمانی در ششم دسامبر آتی آمادگی داشته و بالغ بر ۹۰ درصد از سازمانهای سیاسی محلی نزدیک به ۱۴۰۰۰ نامزد برای این رقابت بر سر ۲۷۷ کرسی معرفی کرده‌اند.

به گفته رئیس جمهور ونزوئلا، این انتخابات “بی تردید قدرت بیشتری در اختیار ملت و مردم ما که با منزلت و استحکام در برابر تجاوزگری خارجی مقاومت کرده‌اند می‌گذارد”.

رئیس جمهور ونزوئلا اضافه کرد، کشورش شاهد تحمیل یک قانون، هفت دستور اجرایی و حدود ۳۰۰ اقدام اداری از سوی آمریکا علیه خود بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا