خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رمز موفقیت «شهرزاد» از زبان پریناز ایزدیار

بازیگر نقش شیرین با تأیید حضورش در فصل دوم سریال «شهرزاد» گفت: رمز موفقیت «شهرزاد» پرداخت به مقوله‌های انسانی مثل عشق است.
پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به این فیلم «ابد و یک روز» یکی از فیلمهایی بود که با آن ارتباط دلی برقرار کردم، اظهار کرد: من با تمام صحنه‌ها، دیالوگها، لباس و حتی لوکیشن کار این فیلم ارتباط دلی برقرار کردم و این ارتباط از دل کار نشأت می‌گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که سیمرغ گرفتن شما آیا روی انتخاب نقشهایتان تاثیر گذاشته است، گفت: این اتفاق یک اتفاق تازه‌ای است ولی من همیشه به این اعتقاد دارم که خوب است که بازیگر بداند که چه کاری انجام می‌دهد تا بتواند با آن ارتباط برقرار کند؛ من اگر هم سیمرغ نمی‌گرفتم سعی می‌کردم تلاشم را بیشتر کنم تا درجا نزنم یا پس رفت نکنم. چه با سیمرغ و چه بدون آن باید روی انتخاب نقش دقت داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: قطعاً سیمرغ گرفتن یکسری مسئولیتهایی با خود همراه می‌کند و من سعی بیشتری برای هرچه بهتر شدن کارهایم انجام دهم.

وی در واکنش به سخنان برخی مخاطبان و اهالی فرهنگ که معتقدند سریال شهرزاد سینمای خانگی را زنده کرد، بیان کرد: این که شهرزاد سینمای خانگی را متحول کرد باید مردم بگویند اما این اثر نسبت به سایر کارها بسیار متفاوت بود. سریال شهرزاد به مقوله‌ای به نام عشق پرداخته که یک بخش جدایی ناپذیر از  زندگی هر انسان است و این موضوع سریال شهرزاد را جذاب کرده‌ است.

ایزدیار دربارۀ برخورد مردم در رابطه با نقش شیرین در سریال «شهرزاد» خاطرنشان کرد: در بسیار از مواقع مردم نقش شیرین را درک می‌کنند و برخی مواقع هم احساس تنفر می‌کنند؛ این نقش بسیار بر رفتار مردم تاثیر گذاشته است، چون این سریال خیلی همه‌گیرتر است و بسیاری از مردم این سریال را تماشا می‌کنند قاعدتاً بازخوردهای آن بیشتر است.

وی دربارۀ کار با ترانه علیدوستی و شهاب حسینی گفت: از همکاری با ترانه علیدوستی و شهاب حسینی بسیار لذت بردم ، من خود از طرفداران هر دونفر آنها هستم و فیلمهایشان را دنبال می‌کردم و در حال حاضر هم افتخار همکاری با آنها را دارم.

ایزدیار تصریح کرد: در سریال شهرزاد رفاقت‌های بسیاری ایجاد شده است که باعث می‌شود زمانی از ترانه علیدوستی و زمانی هم از شهاب حسینی و  باقی بازیگران انرژی بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که کار با استادی مثل علی نصیریان چگونه بود گفت: ایشان انقدر اخلاقشان حرفه‌ای است و هوای جوانان را دارند که به هیچ عنوان کار سخت نمی‌شود؛ ایشان انقدر مهربان هستند که در پلانهایی که خودشان هم حضور نداشتند پشت دوربین می‌آمدند و باعث ایفای بهتر نقش می‌شدند.

وی دربارۀ حضور خود در فصلهای بعدی شهرزاد گفت: صحبتها بر این شده است که باشم ولی فعلاً چیزی قطعی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا