خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | دفاع از نرگس محمدی و اعتراض به شیرین عبادی

واکنش‌های برخی کاربران تندرو توییتر به آزادی نرگس محمدی که با تمسخر این فعال حقوق بشر و‌ توهین به او همراه بود و همینطور اظهارنظر اخیر شیرین عبادی در حمایت از تحریم‌ها با واکنش منفی کاربران توییتر همراه شده است.

بخشی از واکنش‌ها به این دو موضوع را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

فرید مدرسی: ‏خانم ‎#شیرین_عبادی نه تمایل به حقوق بشر دارد و نه علاقه به ایران؛ کانون مدافعان حقوق‌بشر مطلعند.

جایزه صلح نوبل را با لابی پهلویست‌ها گرفت اما ایران‌ستیزی، اورا محور تروریست‌های تجزیه‌طلب کرد باحمایت تندروهای اسرائیلی؛ برخی ایرانیان مقیم خارج آگاهند.

اکنون ‎#تجزیه_ایران پروژه اوست.

م. یوسف‌نژاد: ‏خداوند وعده عذاب چند گناه رادر همین دنیا داده است، یکی از این گناهان ظلم به بنده ای است که جز خدا پشت وپناهی ندارد.

مادری هشت سال از زندگیش را در زندان بسر برده و زمان زیادی از این ایام را هم در انفرادی بوده، آیا شایسته یک مسلمان هست که این گونه او را مورد تمسخر خود قرار دهد؟!

میثم بهروش: ‏دوره ترامپ محک خوبی بود برای آشکار ساختن عیار فکری و اخلاقی و حرفه‌ای خیلی‌ها.

این دوره دیر یا زود میگذره، ولی همانطور که مردم امثال احمدی‌نژاد را به خاطر کارنامه خسران‌بار ۸ساله و ۸۸ طرد می‌کنند، امثال شیرین عبادی نیز به دلیل حمایت از تحریم و سیاست‌های ترامپی طرد خواهند شد

احسان سلطانی: ‏شیرین عبادی:«اعتراضات در ایران به جایی نمی‌رسد. از تمام فدراسیون‌های ورزشی دنیا می‌خواهم ایران را محروم کنند!»

بعد خطاب به فدراسیون‌ها می‌گوید:«این صدای مردم ایران است، به ندای مردم ایران گوش کنید؛مردم ایران می‌خواهند که…»

خانم عبادی، شما غلط می‌کنید از جانب من یکی حرف می‌زنید.

محمدجواد رفیعی: طبیعتا با اپوزیسیون و از جمله همین خانم مخالفم و خوشم نمیاد ازشون و به نظرم جماعت گمراهی‌ان! ولی چندان فرقی بین این اراذل مجازی متفرعن هیجانی بی‌مغز بی‌انصاف بی‌تقوای بی‌منطق با اینا نمی‌بینم!

سیدپیمان طاهری: ‏شیرین عبادی روز بروز سخیف تر میشود افسوس وصد افسوس

تکتم جعفریان: ‏فهمی از تأثیر دارو روی بدن ندارند. علاقه ای هم به تحقیق ندارند.

انشاءالله که زندان قسمت شما نشود، چون ممکن است از شرم گفتن این حرفها دیگر نتوانید سرتان را بلند کنید، البته اگر زنده بیرون آمدید.

احسان منصوری: ‏یک نوع زندانی داریم که خوش می‌گذراند.

روابط خاص با [نهادها] دارد، در چپاول مردم شریک است، در زندگی زالو وارش با چیزی مبارزه نکرده، عمدتا در مرخصی است.

نفعش در ادامه سیستم فعلی و خفه‌کردن معترضانی مثل ‎#نرگس_محمدی است.

امثال محمدی فقط با بیماری و مصرف دارو ممکن است چاق بشوند.

مرتضی سیمیاری: ‏گفته می شود هزینه قرنطینه کشور در هر روز ۲۰۰ میلیون یورو است.

تحریم هستیم و دولت توان پرداخت این بار سنگین را ندارد.نتیجه چنین شرایطی قتل و عام مردم است.شیرین عبادی؛اراذل تحریم‌هوشمند؛مزدورFDD و مدیر بی کفایتی که حاضر نیست حتی از منفعت طرح ترافیک بگذرد در این فاجعه سهیم هستند.

حامد نخستین: ‏داعیه پیروی از کسی رو داشته باشی که میفرماید “انَّما بُعِثتُ لِاُتمِمَّ مکارم الأخلاق” و اینطور بنویسی درباره کسی که به هر دلیلی هشت سال در سختی بوده!!! کلام پیغمبر خاتم که هیچ، به کلام الله هم وقتی اراده کنن، عنایتی ندارند: “ویل لکل همزه لمزه”

از کوزه همان برون تراود که در اوست

گورکن: ‏شیرین عبادی: اعتراضات در ایران به جایی نمیرسد.پس از تمام فدراسیونهای ورزشی دنیا میخواهم ایران را در تمام رشته های ورزشی محروم کنند!

(یکی دیگه از برندگان صلح نوبل “آن سانگ سوچی بود” که برای نسل کشی روهینگیا،دادگاهی شد.ترامپ هم تازگیها نامزد شده.زبان بنده از اظهارنظر قاصر میباشد!)

میرعلی: ‏فرض کنیم اصلا اطلاعی از داروهای کورتون و … هم نداشته باشیم.

اصلا طرف میخوره و چاق میشه.

آیا مشکل اینه که در زندانها بد میگذره؟

مشکل نفس حبس و حصره که گویا از درک عده ای خارجه.

چقدر این جنس استدلال سطح پایین و سخیف بود.

هزاردستان: ‏کدوم بی‌پدر و مادری به ‎#شیرین_ عبادی جایزه‌ی صلح داده؟ به این پلشت باید جایزه‌ی بی‌وطنی و بی‌شرفی میدادن.

جعفری: ‏ظلم می کنند و بعد مظلوم را مسخره می‌کنند. درد امثال این‌ها روحیه ‎#نرگس_محمدی است و اینکه چرا در زندان نمرده است؟

کاش لحظه ای در خود درنگ کنند، به چه جرمی نرگس محمدی 8.5 سال حبس کشیده است؟ اما کسانی که جنایت ‎#کهریزک را مرتکب شدند چقدر مجازات شدند؟ و الی آخر

پوریا استرکی: ‏اولین‌بار نیست ‎#شیرین_عبادی خواهان تحریم ورزش ایران می‌شود، قبلا هم چنین درخواستی در نامه به فیفا به دلیل حضور زنان در ورزشگاه‌ها ارسال شده بود که ۱۹۰ نفر از جمله ‎#نسرین_ستوده امضا کرده بودند

وقتی به دلیلی که مشروع می‌دانند خواهان تحریم کشور می‌شوند مرزی برای تشدید تحریم نمی‌ماند

علی بیرانوند: ‏مغز نخودی های که بابت این چرت و پرت ها از بیت المال حقوق می گیرند ، بدانند که استرس بیش از حد، ذهن مشغول، غداهای پر روغن و کم تحرکی  در  زندان باعث چاقی ‎#نرگس_محمدی شده است.

جلال برزگر: ‏خاتمی برای جایزه صلح نوبل شیرین عبادی پیام تبریک نداده بود.ما غصه می خوردیم که چرا؟ سال های بعد این چرا و تفاوت مودیدن و پیچش مو برایمان آشکار شد؛ تا امروز که از طرف مردم ایران خواهان تحریم ورزش ایران شده! نماینده مردم نیستید و در دعوایتان با حکومت مردم و شهرها را هدف گرفته اید.

مریم: ‏تنفر خالص دارم از این آدمها. آدمهایی که بخاطر پول یا هر چی حتی آخرت خودشونم به گند میکشن. حتی برای ارزش های دینی خودشون هم احترام قائل نیستن.

مرضی ماندگاری: ‏حیف اون جایزه صلح نوبلی که به ‎#شیرین_عبادی دادن! حیف.

به تو چه؟: ‏خوشبختانه نه دین دارید نه آزاده اید

نه شرف دارید و نه شعور

فرشاد: ‏یکی از انتقادات ما (جوانان تند ۱۷-۱۸سال پیش) واکنش خاتمی به جایزه ‎#شیرین_عبادی بود؛ استقبال نرفت، سرد از عبادی خواست مصلحت ایران و اسلام را درنظر بگیرد و کلیت جایزه صلح رو سیاسی دانست

اونروزها نفهمیدیم

بعدا درمورد صلح نوبل درک کردیم

و بعدها دیدیم آنچه که خاتمی اون همه سال قبل دید

گمنام: ‏شب دراز است نوبت زندان رفتن شما ها هم میرسه ولی بر اساس قانون و‌محاکمه علنی

سحر: ‏امثال شیرین عبادی جاده صاف‌کن پمپئو هستن واسه فشار حداکثری، دیگه چیزی نمونده تحریم کنن دارن چنگ میزنن به ورزش و هنر و …

حسین نورانی‌نژاد: ‏اغراق نمی‌کنم. گاهی بعضیها آدم را یاد برخی روضه‌ها میندازن.

ختم الله علی قلوبهم

عرفان پژوهنده: ‏شیرین عبادی دقیقا همان مریم رجوی است منتها با این تفاوت که حمایت شبکه‌های فارسی زبان خارجی را همراه خود دارد و جایزه نوبل گرفته است.

‎#شیرین_عبادی

‎#خائن

علی حکمت: ‏زندان رفتن به عنوان مبارز برای مردم یه چیزی می خواهد که تو نداری

حمیدرضا صداقت: ‏هر وقت که به صحبت‌های شیرین عبادی گوش میدم، به این نتیجه میرسم که یک عذرخواهی به شاپرک شجری‌زاده بدهکارم!

ریحانه: ‏مصرف برخی از داروهای درمانی مثل کورتن باعث چاقی مفرط می شود.

قبل از حرف زدن دمی تأمل!

‏شیرین عبادی پازل خیانت هاش رو تکمیل کرده و گفته اعتراضات مدنی سودبخش نیست و باید تمام فدراسیون های ورزشی ایران را محروم کرد …

قطعا صدای ملت ایران از گلوی یک وطن فروش بیرون نمی آید.

مهین برخورداری: ‏هر واقعه‌ای تو ایران به سرعت تبدیل به دوگانه بین مردم و ارزشیها میشه! ولی خدایی گیر دادن به بدن زنی که در اثر دارو اضافه وزن پیدا کرده اونقدر چیپه که فقط میزان نفهمی یک گروه اقلیت را میرسونه‌. حالا اگر به یکی از افراد خودشون نقد محترمانه بشه فوری خیز برمیدارن که نقد روش داره!

اسماعیل: ‏تنها باری که شیرین عبادی رو دیدم، تو مونترو بود جلوی هتلی که مذاکرات صلح سوریه برگذار میشد،کمی جلوترش بهترین رستوران ایرانی سوییس، با میهمانانم داشتیم میرفتیم رستوران که دیدم شیرین عبادی به همراه یکسری برنده های صلح نوبل پلاکارد گرفتن برای ارتش آزاد سوریه، کلا اینها رو جدی نگیرید

سیدعلی صابری: ‏اراذل و اوباش حقوق بگیر ، قدرت تفکر ندارن ، فقط حقوق میگیرن که جمله بسازن و الا خودش میفهمید یا حداقل بزرگترهاش بهش میگفتن که مصرف مکرر داروهای اعصاب و کورتون چقدر باعث اضافه وزن میشه

حامد وقار: ‏خانم شیرین عبادی، تنها شارلاتان‌ها بدون هیچ مدرکی و وکالتی، ادعای سخنگویی از طرف ملتی را می‌کنند. شما بیجا میکنید از طرف من حرف می‌زنید، صدای شما، پیام شما، صدا و پیام نیست، بلکه از آن بیزارم

عباس فدوی: ‏زن مردم و وجب نکن

علی نصری: ‏در زمانی که دولت ترامپ آخرین تلاشهای‌ خود را برای اعمال تحریمهای «خردکننده» علیه ایران بکار میگیرد، ‎#شیرین_عبادی ویدئو پر میکند و خواستار «تحریم ورزشی» ایران میشود. ماموریت او زمینه‌سازی برای دولت بعدی آمریکاست تا بهانه تحریم‌ را از «فعالیت هسته‌ای» به «نقض حقوق بشر» تغییر دهند. ‏سیاست «فشار حداکثری» ترامپ که با هدف «فلج» کردن و «خرد» کردن و زجرکش کردن ملت ایران اعمال شد، هرگز بدون همدستی ‎#ویرانی‌طلبان ایرانی امکان‌پذیر نبود. تا وقتی که مردم ایران این شرکای ‎#جنایت_علیه_بشریت را وادار به پاسخگویی نکنند، فشار خارجی تداوم خواهد داشت.

آموزگار: ‏آخه شماها انقدر حرص و دق منافع دنیوی و پست و مقام وقدرت رو می خورید که روز به روز  ذوب میشید!!

ولی اگر فارغ از مطامع دنیوی باشید دقی ندارید که لاغرتان کند🤔

محسن عبداللهی: ‏وقتی که بن‌مایه علمی، اعتقاد واقعی و پایمردی حقیقی لازم را برای دفاع از حقوق بشری یک ملت را نداشته باشی و با انگیزه‌های سیاسی برنده جایزه صلح نوبل بشوی، برای اصلاح رویه‌های غلط حاکمیت، خواهان محرومیت دائم یک ملت ستمدید از حقوق و معدود دلخوشی‌هایشان می‌شوی!

‎#اف_بر_شیرین_عبادی

امید دهنوی: ‏بر اساس ظاهر قضاوت نکنید

کم کاری تیروئید هم آدمو چاق میکنه

جواد رنجبر: ‏مسایل ایران برای ما ایرانیان نشسته در وطن مسأله روزمره زندگی است اما برای دوستان خارج رفته، لمیده در اروپا و آمریکا کسب و کار است.

خانم شیرین عبادی صلح طلب!! وقتی دنیا را به تحریم ورزش ایران دعوت می کنند زندگی هزاران ورزشکار جوان ایرانی را نابود می کند با یک توهم سیاسی پیرانه.

ه‍ِ: ‏خب چه کاریه؟

همشون رو آزاد کنید

که دیگه از زندان فیض نبرن!

‎#وقیح

رضا: ‏خب شیرین مغز(‎#شیرین_عبادی)؛

ایران رو از فروش نفت محروم کردن.از تجارت بین الملل محروم کردند.این همه تحریم کردن ولی همچنان بااقتدار مونده

اونوقت تو میخوای با محروم کردن از ورزش نظام رو سرنگون کنی؟

خب میشینیم خونه استراحت میکنیم قوی تر میشیما لعنتی ‎#اپوزیسیون 😂

مونا ترابی: ‏امیدوارم فشار عصبی و مصرف متعدد قر‌ص‌های اعصاب و کورتون نصیب شما هم بشه…

عطیه مروارید: ‏شیرین عبادی و همه اون‌ها که در همه این سال‌ها نظر خود را نظر مردم دانستند و بجای ما تصمیم گرفتند و کشور را به کما بردند بیجا کردند

میرجواد بیات: ‏چرا اینقدر وقیح میشن یه عده…

مشخصه که از عوارض دارو نرگس محمدی به این روز در اومده…

مرتضی هاشمی: ‏شیرین عبادی! من به شما رای ندادم که به جای من و خانواده‌ام صحبت کنید. صدای تو صدای من نیست. خواست تو خواست من نیست.

عمر مختار: ‏بعد از اعتصاب سوخت و ساز بدن پایین می آید تا با شرایط جدید آداپته شود. و بعد از آن حتی با یک دوره خیلی کوتاه بعد از اعتصاب فرد چاق میشود!

کاری به جمهوری اسلامی و اپوزیسیون هایش ندارم. اما جوانمردی را لطفاً فراموش نکنید!

یعقوب کریمی: ‏خیانت به ایران و ایرانی یعنی همین درخواست خانم شیرین عبادی .

نیلوفر: ‏مگه میشه کسی نفهمه که فقط پرخوری دلیل چاقی نیست؟

نکته ی مهم تر اینه که کسایی که مثل این توییت رو دیروز تاحالا منتشر کردن قباحت نظر دادن درمورد ظاهر و هیکل یک زن رو نمیفهمن

اینکه عکس یک زن رو با این قبیل کپشن های وقیحانه منتشر کنی به جای نقد افکار و عملکردش، اوج اراذل اوباش بازیه

پائولین: ‏یک چیزی رو که باید تو کله پوک این شعبون بی‌مخ‌ها فرو کرد، اینه که: اضافه وزن نشان‌دهنده زندگی خوب و مرفه نیست. برعکس نشان دهنده افسردگی، عدم دسترسی به غذای خوب و عدم فعالیت‌های ورزشی در نتیجه رفاهه!

ابله‌ها هنوز در دوران فراعنه مصر زندگی می‌کنن که نقرس و چاقی نشانه تمکن بود!

مریم کاظمی: ‏ادب= زیر صفر

وقاحت=بی نهایت

شرف و آزادگی=زیر صفر

در ضمن برادر ارزشی چشمات درویش کن هیکل زن نامحرم سانت نزن، حتی اگر ایشون حجاب نداره، تو اختیار اون چشمای … داری

الهه: ‏یک جانباز شیمیایی می‌شناختم، اضافه وزن داشت.

به خاطر نفسی که نمی‌آمد مجبور بود مرتب کورتون مصرف کنه.

به خاطر نفسی که نمی‌آمد، نمی‌تونست تحرک داشته باشه.

خلاصه‌اش این که، اگر زندان‌هاتون این‌قدر گل و بلبل و بخور و بخوابه، اگر دوری از عزیزان راحته، بفرمایید برید زندان.

ستاره: ‏انصافا ‎#مزدور فقط ‎#شیرین_عبادی

فرمودن از آنجایی که اعتراضات در ایران به جایی نمیرسه پس از تمام فدراسیونهای ورزشی دنیا میخواهم ایران را در تمام رشته های ورزشی محروم کنند!

نجم‌الثاقب: ‏تو عمرتون هرچی مزدور دیدید بریزید بیرون، مزدور فقط شیرین عبادی مزدور سلطنت طلب یعنی این…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بنی آدم اعضای یک پیکرند
    که در آفرینش ز یک گوهرند
    چو عضوی به درد آورد روزگار
    دگر عضوها را نماند قرار
    تو کز محنت دیگران بی غمی
    نشاید که نامت نهند آدمی
    سعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا