خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای قالیباف؛ دنبه‌اش کو؟!

حسام‌الدین رها (نام مستعار)، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در یادداشتی با عنوان «آقای قالیباف؛ دنبه‌اش کو؟!» درباره‌ی عملکرد محمدباقر قالیباف و مجلس یازدهم نوشت:

از زمان روی کار آمدن اصولگرایان در مجلس یازدهم شاهد ندای کار جهادی از سوی این عزیزان بوده‌ایم؛ اینکه ما مشکلات مردم را می‌دانیم و برایش راه حل داریم؛ اما دریغ؛ نه تنها فشارهای اقتصادی کم‌ نشده بلکه قیمت ارز، سکه، مسکن؛ خودرو و هر آنچه که فکرش را کنیم گرانتر شده، نمایندگان هم فقط می‌گویند طرح‌های خوبی برای بهتر شدن اوضاع داریم، همین و بس.

گفته می‌شود که بیش از ۱۰۰ طرح در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد که این نشان دهنده ضعف کارشناسی مجلس ‌یازدهم است. اما نکته قابل تأمل در رفتارهای ریاست این‌مجلس است، دکترمحمد باقر قالیباف.

از همان آغازین روزهای ریاستش بر مجلس حلقه یاران خراسانی خود را بر کرسی‌های مهم قوه مقننه نشاند و بعد به دنبال نشان دادن چهره‌ای دیگر از خود شد.. اولین‌گام سفر استانی به خوزستان بود. قالیباف در هیئت یک‌ مدیر جهادی با شکل و شمایلی متفاوت از مدیران قبلی به خوزستان رفت و پای درد دل مردم نشست، اصولگرایان این اقدام قالیباف را بر سر دولت زدند و گفتند رئیس جمهور یاد بگیرد.‌ پر بیراه هم نمی‌گفتند، چه آنکه رئیس دولت عمراً از پروتکل‌های تشریفاتی خودساخته‌اش خارج شود و اینطور پای در گل و لای بگذارد و روستا به روستا برود. از آن‌طرف دولتی‌ها هم این کار را نمایشی دانستند تا جایی که حسام‌الدین آشنا آن را حرکتی انتخاباتی عنوان کرد. خلاصه دعواهای سیاسی دوباره شدت ‌گرفت.

آخرین ‌حرکت از این جنس رفتارهای قالیباف بازدید سرزده از بخش بیماران کرونایی در یکی از بیمارستان‌های تهران بود. رفتن قالیباف به میان بیماران کرونایی و کادر درمان آغاز دوباره دعواهای سیاسی و رسانه‌ای دو طرف بود؛ حسن روحانی گفت که طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا تصمیم می‌گیرد و دلیلی ندارد وقتی می‌دانیم سیل می‌آید انجا بایستیم؛ مخالفان هم مثال حاج قاسم را می‌آورند که وسط میدان جنگ مدیریت می‌کرد.

منتقدین رفتار رئیس مجلس هم می‌گویند این حرکت ‌موجب انتقال بیماری می‌شود و نباید انجام‌ می‌شد. قالیباف هم به طعنه گفت: «از مروت و انسانیت و عقلانیت به دور است اگر در این مشکلات کنار کادر فداکار درمان نباشیم».

تمام اینها گفته شد تا بگویم، به طور حتم این دیدارهای روسای قوا و حتی کرونا گرفتن مسئولین به خود خود هیچ ‌اهمیتی برای مردم ندارد اما آنچه‌اهمیت دارد این است که از این دید و بازدیدها منفعتی نصیب مردم ‌می‌شود یا نه؟ رئیس مجلس باید بگوید سفرش به خوزستان کدام یک‌از مشکلات‌ مردم را کم‌ کرد؟ آیا مشکلات آب شرب و بیکاری پس از آن سفر کمتر شده؟

یا همین بازدید از بیمارستان؛ ایا مشکلات بیمارستان‌ها را کم کرد؟ آیا به تعداد تخت‌ها برای بستری شدن بیماران کرونایی اصافه شده؟ حقوق کادر درمان افزایش پیدا کرده؟ چه اتفاق خاصی بعد از این بازدید سرزده در نظام‌ بهداشت و درمان افتاده؟

برای مردم این موضوعات اهمیت دارد وگرنه اینطور برداشت می‌شود که این دیدارها هدف انتخاباتی دارند و لاغیر.

خوشحال می‌شویم رئیس مجلس بگوید دنبه این بازدیدها کو؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عجله نکن هنوز واسه دنبه خواری زوده انشاالله آقای رییس بیاد جلسه سیبیل شما هم از این دنبه چرب می شود ! فعلا تقدیر نامه ۱۵۰۰ پرستار بخونید تا بعد ؛؛؛ ه

    2
    3
  2. نامه ی تاریخی و مهم به محمود احمدی نژاد و واکنش به ویدئوی منتشره در مورد 88 برای تایید صلاحیت در سال 1400 ( اعلام برائت ) از سوی جامعه جنبشی ( جامعه پویای ایران اسلامی ) / اصلاحات در اصلاحات

    بسم الله الرحمن الرحیم

    با سلام خدمت جناب محمود احمدی نژاد
    جناب آقای احمدی نژاد اگر کمی سواد سیاسی داشته باشید یا از امروز به مطالعه سیاسی و تاریخی بپردازید همیشه اشراف در تاریخ نظامی ها بوده اند : پادشاهان مرد بریتانیا قبل از ملکه / پادشاهان تزار روس / صدام حسین / قذافی / نظامیان و فرماندگاه ارشد داخل کشور / … فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزیز ما محل زندگیشون کجاست ؟ راننده ندارند؟ آقای عبادالله عبداللهی آیا از هایپر مارکت خرید نمی کنه ؟ حاج قاسم سلیمانی را چه کسی به امریکایی ها لو داد ؟ NKVD شوروی آیا در ایران بازسازی نشده ؟ این اشرافیت و تفرعن و فرعونیت نیست ؟ آیا این نهاد بارها از دوره ی آقای سید محمد خاتمی در انتخاباتها به نفع جناح سیاسی فوق راستگرا و همسو با حاکمیت فوق راستگرا فعالیت نکرده است ؟ می گویم چطور است آتش نشانی را هم به نهادهای زیرمجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کنید! تا دیر نشده باید نهاد NKVD ایرانی را کوچکسازی کرد و به KGB ایرانی تبدیل کرد در این تحریم ها! بله 88 کودتای احمدی نژاد بورژوازی حاضر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. اشراف برای نظام فئودال است .الان عصر سرمایه داری است. انقلاب کردید با یک مغز فئودالی در جهان و دنیایی با نهادهای سرمایه داری بعد فئودال ها پشت ماشین و صندلی سرمایه داری و جان لاک نشسته اند شعارهای خنده آور می دهند.
    به زودی جهان را از ایران مدیریت خواهیم کرد اما نه به روش احمدی نژآد و فئودال ها. بلکه به زبان دنیای مدرن و جدید.
    دنیای فعلی دنیای ارباب و اشراف و واسال نیست. دنیای بورژوازی و پرولتریا است! کمی مطالعه کنید به مطالعه زیاد نیاز دارید شما و آقای جوانفکر و دوست عزیزتون داوری!

    شما غلط کردید 45 دقیقه با استفاده از دوپینگ امنیتی-سیاسی در سال 88 در تلویزیون حاضر شدید و تبلیغ کردید.
    آقای غلامحسین الهام غلط کرد در سال 88 قبل از انتخابات در یکی از ستادهای شما سخنرانی کرد. ( اقای الهام عضو شورای نگهبان وقت بود )
    شما غلط کردید بدون اجازه ی نهادهای امنیتی به پرونده ی خانم موسوی دست زدید و آن را افشا کردید.

    ادامه ی روندی که از دیروز با انتشار ویدئویی که افشا کردید باعث میشود مدارک و اسناد فوق محرمانه از شما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افشا کنیم! ما همه ی مردم ایران اسلامی عضو جامعه ی جنبشی هستیم! همه خاتمی هستیم! همه هاشمی رفسنجانی هستیم! همه معتدل هستیم! همه در جهان مدرن زندگی اسلامی داریم! ادامه ی فرافکنی ها با برخوردی سخت تر مواجه خواهد شد زیرا ما میر محسن موسوی نیستیم!

    برای پیش از اقدام اساسی اعلام می کنم : مردم بدانند در دوران آقای سید محمد خاتمی در این کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چندین بار با هواپیماهای میگ 29 بر باند فرودگاه مهرآباد حاضر شد ( آقای احمدی نژآد می دونه اسنادش زمان آقای اژه ای در وزارت اطلاعات بوده است ) و نگذاشت کشورهای خارجی بیایند ساخت و ساز کنند ( سیاست هایی مشابه اصلاحات بعد چین ). در مورد ترکسل و ایرانسل هم همین شد! از آقای تاج زاده می خواهم اینها را امسال افشا کند! انشالله برای سال 1400 آقای دکتر محمدرضا عارف عزیز این را افشا خواهد کرد وگرنه خودم شخصا اسناد را با یک کلیک منتشر میکنم. محمود احمدی نژاد با کودتای بورژوازی حاضر در نهادهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 88 ابقا شد. این بورژوازی از رای خنده آور 42 درصدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 98 درس بگیرد. انشالله خرداد سال 1400 برای همیشه این نوع بورژوازی فوق راستگرا و حامی فاشیسم را به پادگانها یا محل کار امنیتی ها مثل KGB با طرح اصلاح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می فرستیم و احمدی نژآد را محاکمه میکنیم

    انشالله به امید ظهور حضرت ولی عصر (عج) که می داند در این سالها چه در کشور گذشت و می خواهد بگذرد و انشالله ذهنها به سوی ظهور او بیدا خواهد گشت

    به یاد آور امید را
    دوباره برجام
    دوباره اسلام
    دوباره حضرت ولی عصر(عج)
    دوباره ایران

    راه ما آزادی حقیقی ذهن هاست. زیرا به گفته ی حضرت علامه حسن زاده آملی ظهور در جمجمه هاست!

    از سایتهای مطرح اصلاح طلب در رنگ الکسا میخواهیم این نامه را منتشر کنند و برای دفتر سران اصلاحات و محمود احمدی نژاد و مجلس یازدهم و.. ارسال کنند

    در بهار آزادی واقعا جای هاشمی رفسنجانی خالی است
    روحانی بهاری است که در پشت خیر! نه! در بند زمستان مانده است!

    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    1. نگاه اول خودت برای نوشته هایت تحقیق کن بعد بیا.
      خاتمی برای خودش و اطرافیانش میرسه به تو هیچی نمیرسه و نرسیده

  3. یه سوال خیلی ساده از جناب مستطاب قالیباف جهادی!
    قبل از ریاست مجلس چرا حتی یک بار به دیدار کادر درمان کرونا نرفته بودی ؟؟؟؟

    6
    2
  4. تک تک نامه های امروز و دیروز به سایت با اسمهای عجیب و غریب و ایمیلا رو پرینت بگیرید و تلق بزنید این جزوه ی جامعه ی جنبشی ( جامعه پویای ایران اسلامی است که با لگد له و سرکوب شده و مدنیتی ندارد یعنی جامعه مدنی نداریم! ) است برای 1400 که انگار قراره احمدی نژاد یا یکی مثل او را بفرستند برای اصلاح طلبان و روحانی..

    بدانند ما موسوی نیستیم میشوریم می گذاریمش کنار

  5. مورد داریم یک کلان شهر را تبدیل به زباله‌ی ساختمان‌های بدقواره و رانتی کرده و با تخلفات عظیم در شهرداری و در روز روشن ، تایید صلاحیت شده و سپس انتخاب شده و تازه رییس مجلس هم شده است.
    میگویند شایعه شده حضرت عزراییل بچه تقسیم می‌کند. طرف دو دستی بچه‌اش را می‌چسبه میگه بچه نخواستیم، همین را از ما نگیرد….
    راستی شما از دادگاه های معاونش خبر دارید یا خیر؟

    2
    1
  6. نگاه اول خودت برای نوشته هایت تحقیق کن بعد بیا.
    خاتمی برای خودش و اطرافیانش میرسه به تو هیچی نمیرسه و نرسیده

  7. برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 : به خاطر محدودیت اصلاح طلبان رای به عارف رای به عارف نیست/ رای به شعار : دوم خرداد اقتصادی – حجاب ارشادی – اعمال سیاست خارجی عقلانی با ابزارهای نرم است

  8. به جای دید زدن مردم با دوربین حجاب بیایید قرآن کریم از دیجی کالا بفرستید دم در خونه های آنها با جزوه های استاندارد حجاب حداقلی مانتو روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا